• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä ajoi kovassa humalassa 188 km/h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja horn600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa  
lookaround_orig.gif

ghostface.gif
No ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.

Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa  
lookaround_orig.gif

ghostface.gif
No ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.
Joo, noilla eväillä saa muuten motaristakin yllättävän mutkikkaan  
tounge.gif
, vaikka taajama-alueella saa paremmat kiksit tenupäiten ajamisesta
wink.gif

Sillälailla! Onko suomalaiset ottaneet asiakseen suorittaa tankojuopumuksen maailmanennätyksen?

...silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani...  
033102ass_1_prv.gif

Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.

Sillälailla! Onko suomalaiset ottaneet asiakseen suorittaa tankojuopumuksen maailmanennätyksen?

...silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani...  
033102ass_1_prv.gif

Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.
Niinhän se tietysti on, että idioottien tekemiset eivät ole minun vastuulla, mutta noiden tekemisien vaikutukset ulottuvat myös meikäläiseen ja maihin kaikkiin, valitettavasti
veryangry.gif

033102ass_1_prv.gif

Noinhan sen Lahden tapauksen laita tais todellakin olla, turhaa pitää tutkintavankeudessa kun ei syytä ole.

Ei muakaan hävetä olla motoristi, en näe mitään syytä moiseen. Ei mua hävetä ajaa autollakaan, vaikka rattijuopumuksista saa lukea vähän väliä...

Back