• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyörähärpäkettä ulkomailta:

Tilailin thevisorshopista kypärää ja nyt ne haluaisi varmistaa, että minä todellakin olen minä?! Onko kellään tullut tällaista eteen ja miten sen nyt parhaiten todistaa, että olen todellakin minä...
omg.gif

Tilailin thevisorshopista kypärää ja nyt ne haluaisi varmistaa, että minä todellakin olen minä?! Onko kellään tullut tällaista eteen ja miten sen nyt parhaiten todistaa, että olen todellakin minä...
omg.gif
Siis, miten he sitä kyselevät? Älä nyt ainakaan kylvä luottokortin numeroa kellekään ja jos eivät kerro, miten haluavat varmistua "teikäläisestä", peru vaikka koko tilaus.

Joo, en ole törmännyt moiseen ja yleensä yritän tilata tuatteet kaupasta, jossa käy paypal -maksu.

Melko lailla normikäytäntö että ensimmäisellä kerralla pyytävät skannattua henkkaria, passia, tms. ennen tavaran lähettämistä. Voihan siitä peittää ennen lähettämistä 'aremmat' tiedot kuten hetun.

Kannattaa tietty ennakkoon selailla foorumeilta että firma on on ollut aiemmin luotettava..

www.customparts4less.com
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta? Joitakin tuotteita saisi melko kilpailukykyiseen hintaan, mutta kiinnostaisi firman luotettavuus.

Luotettavuudesta ei mitään tietoa, mutta ainakin minun säpöllä tehtyyn tuote kyselyyn vastasivat vuorokauden sisällä. Edellisiä kokemuksia kompaten, eikö Paypal + Visa / Master ole aika varmaa?
Halpaa tosiaan oli, pitännee miettiä miten kirjanpitäjälle selittää muutaman satasen vajeen..  
tounge.gif

Edellisiä kokemuksia kompaten, eikö Paypal + Visa / Master ole aika varmaa?
Paypal + Visa: Turvallinen
Paypal + Master: Iso riski

Väärinkäyttötapauksista 9/10 on tehty Masterilla paikallisen Espoon poliisiaseman mukaan kun itse olin siellä tekemässä rikosilmoitusta Master ostoksista joita en ollut tehnyt. Jostain vain olivat onnistuneet kaivamaan sen numeron ja sillä tehneet isoja ostoksia Norjassa.

Master joka vielä tulloin oli on nykyisin lopetettu ja luotan muihin kortteihin.

Ulkomaisissa Master korteissa on *useimmiten* ominaisuus päällä että ei kelpaa lainkaan nettikaupoissa, ainoastaan fyysistä korttia käyttämällä toimii. Syystäkin.

Suomalaiset toimijat eivät käsittääkseni ko. ominaisuutta tarjoa jonka vuoksi suomalaisten Master kortit on haluttuja rikollisten keskuudessa.

M&P Dierct

Onko porukalla kokemusta kyseisestä kaupasta muutakun että saattaa tilaus kestää hiukan.
Olen tilannut kerran renkaita, hyvin toimi ja parin viikon sisällä tilaus tuli, myös Buster´s:sta tilattu muutaman kerran eikä moitittavaa, tosin kerran tuli renkaita vielä jälkitoimituksena kun tilapäisesti loppu, näillä kahdella käsittääkseni sama omistaja tai samaa ketjua.

Vemotoon tilaus lähti tänään, katsotaan miten se pelittää...

Itse tilasin zetaan kyseisen merkin ovaali sliparin,laadukkaasti tehty ainakin omasta mielestä,paikalleen en vielä ole laittanut mutta eiköhän jonniilaiset törinät päästä.
Tammikuussa tilasin,ja meniköhän tilauksesta n.2vkoa kun kuriiri toimitti sen mulle töihin,itse suosittelen hinta/laatu kohdallaan.

Itse tilasin zetaan kyseisen merkin ovaali sliparin,laadukkaasti tehty ainakin omasta mielestä,paikalleen en vielä ole laittanut mutta eiköhän jonniilaiset törinät päästä.
Tammikuussa tilasin,ja meniköhän tilauksesta n.2vkoa kun kuriiri toimitti sen mulle töihin,itse suosittelen hinta/laatu kohdallaan.
Tonniseen zetaan itekin tilailisin. Hinta ei ole kyllä kovin paha kun siihen saa molemmat pöntöt. Tuliko mukana kaikki väliputket ja kiinnikkeet vai jouduitko hankkimaan niitä jostain muualta?

omani on 750,mutta kyllä tuli väliputki,kiinnikejouset,kiinnikepanta,lemmari,pultit,tarra ja e-hyväksyntä sertifikaatti(e-hyväksyntä myös leimattuna pöntössä)

omani on 750,mutta kyllä tuli väliputki,kiinnikejouset,kiinnikepanta,lemmari,pultit,tarra ja e-hyväksyntä sertifikaatti(e-hyväksyntä myös leimattuna pöntössä)
Kuulostaa siltä ettei tarvi liittimistä ja yhdysputkista paljon murehtia. Taidanpa laittaa pöntön tilaukseen kunhan ahtaajat palaavat takaisin työmaallensa... Kiitoksia avusta!

Jos joku tilailemassa intobikesiltä niin minä voisin samaan nippuun tilata yhden takarattaan.

Back