Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tota herkkyyttä säädetään? Mulla alkaa huutaan kadun varressa, kun bussi pyyhkäsee vierestä ohi.Sama juttu. Vikahälyjä ei ole tullut lainkaan, vaikka pidän hälytintä erittäin herkällä.
![]()
Ei.Eiks sul oo manuaalia?
Saitko marshall asennusvihkosen mukaan? Mulle ne sano puhelimessa että maahantuoja on kieltänyt antamasta asennusvihkoa asiakkaalle. Pelkän käyttö-ohjevihon ja pinkoodikuoren ne mulle anto mukaan. Perästäpäin sain tingittyä kopion herkkyydensäätö-ohjeista mitkä sijaitsee ainoastaan tuossa huippusalaisessa asennusohjevihkosessa.Eiks sul oo manuaalia?
Voin lähettää tuon paperin kopion kaikille halukkaille, mut pitäis saada joku osoite mihin pystyy liittää kuvia, kun oon näiden koneiden kans aika kädetön, enkä muuta tapaa tiedä lähettämiseen.Saitko marshall asennusvihkosen mukaan? Mulle ne sano puhelimessa että maahantuoja on kieltänyt antamasta asennusvihkoa asiakkaalle. Pelkän käyttö-ohjevihon ja pinkoodikuoren ne mulle anto mukaan. Perästäpäin sain tingittyä kopion herkkyydensäätö-ohjeista mitkä sijaitsee ainoastaan tuossa huippusalaisessa asennusohjevihkosessa.Eiks sul oo manuaalia?![]()
telineeseen vaan, joten mummeli sai armahduksen ilman toruja.Manuaalit RUOTSIKSI ja user guide ENGLANNIKSI. Toivottavasti on apuja.
Sama! kiitokset!Kiitos av2:sen ohjeille, hälytin pelittää nyt paljon herkemmällä.
![]()
![]()
Nyt on Spyball asennettu ja hyvin toimii! Turhia hälytyksiä ei ole tullut vaikka pidän herkimmällä ja kerran on liian innokkaan kakaran ajanut pois pyörän luota!Kyllä täytyy käydä Spyball hakemassa itsekin omaan pyörään! Itse vielä kuin laittaa paikalle niin säästyy "turhista" kustannuksista!![]()
Mistäs niin edullisesti saa?Nyt on Spyball asennettu ja hyvin toimii! Turhia hälytyksiä ei ole tullut vaikka pidän herkimmällä ja kerran on liian innokkaan kakaran ajanut pois pyörän luota!Kyllä täytyy käydä Spyball hakemassa itsekin omaan pyörään! Itse vielä kuin laittaa paikalle niin säästyy "turhista" kustannuksista!
Hinnaksi tuli mahtavat 170€! Ei kyllä ole Spyballista mitään pahaa sanottavaa!
Suosittelen!![]()
![]()
Nyt on Spyball asennettu ja hyvin toimii! Turhia hälytyksiä ei ole tullut vaikka pidän herkimmällä ja kerran on liian innokkaan kakaran ajanut pois pyörän luota!
Mulle laitettiin tässä talven aikana Spyballiin vielä se gsm systeemi. Tulee tekstiviestit haluttuihin numeroihin, jos joku ropaa pyörää. Sit siinä on myös HF, joten voin soittaa pyörään ja kaiuttimen kautta huudella / kuunnella oliko väärä häly.![]()
Mulla Defa hälyytti itekseen joka yö pariin kertaan, joten piti kääntää "huolto" asentoon ja nypätä sulake pois!Defa on kans toiminu hienosti kaikissa kolmessa johon oon asentanu mutta vaikuttas siltä ettei niitä myy kukaan
Mitäs tommonen systeemi vakoojapalloon tuli maksamaan ja missä asennutit? Tahtoo samanlaisen...Mulle laitettiin tässä talven aikana Spyballiin vielä se gsm systeemi. Tulee tekstiviestit haluttuihin numeroihin, jos joku ropaa pyörää. Sit siinä on myös HF, joten voin soittaa pyörään ja kaiuttimen kautta huudella / kuunnella oliko väärä häly.![]()