• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyörähälytin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ankkalinna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Seuraavasta liksasta asennutan omaan kultaan Spyballin.
Hälystä olen kuullut ainoastaan hyvää.
PRKL! Pysyypähän turhat renkaanpotkijat poissa.

Sama juttu. Vikahälyjä ei ole tullut lainkaan, vaikka pidän hälytintä erittäin herkällä.

033102beer_1_prv.gif
Miten tota herkkyyttä säädetään? Mulla alkaa huutaan kadun varressa, kun bussi pyyhkäsee vierestä ohi.

Eiks sul oo manuaalia?
Saitko marshall asennusvihkosen mukaan? Mulle ne sano puhelimessa että maahantuoja on kieltänyt antamasta asennusvihkoa asiakkaalle. Pelkän käyttö-ohjevihon ja pinkoodikuoren ne mulle anto mukaan. Perästäpäin sain tingittyä kopion herkkyydensäätö-ohjeista mitkä sijaitsee ainoastaan tuossa huippusalaisessa asennusohjevihkosessa.
smile_org.gif

No nyt on sit fillariin asennettu Spyball, ja ensi tuntumalta vaikuttaapi todella kätevältä, MUTTA...

Kuinka sitä herkkyyttä säädetään? Saamassani pienessä käyttöohjekirjasessa ei ollu siitä mainintaa.
Nyt voip pyörän nostaa melkein pystyyn ennenkuin älähtää.
Haluaisin hieman herkemmälle.

Eiks sul oo manuaalia?
Saitko marshall asennusvihkosen mukaan? Mulle ne sano puhelimessa että maahantuoja on kieltänyt antamasta asennusvihkoa asiakkaalle. Pelkän käyttö-ohjevihon ja pinkoodikuoren ne mulle anto mukaan. Perästäpäin sain tingittyä kopion herkkyydensäätö-ohjeista mitkä sijaitsee ainoastaan tuossa huippusalaisessa asennusohjevihkosessa.
smile_org.gif
Voin lähettää tuon paperin kopion kaikille halukkaille, mut pitäis saada joku osoite mihin pystyy liittää kuvia, kun oon näiden koneiden kans aika kädetön, enkä muuta tapaa tiedä lähettämiseen.

On muuten tosi herkällä nytten(herkimmällä), mut vika hälyjä ei oo tullu. Pari päivää sitten kävelin kaupasta parkkikselle kun kuulin spyballin huudon, siellä joku mummö lähes kyynel silmissään tilitti että ihan vähän oli vaan hipassu pösön ovella mun pyörää. Onneks oli osunu mun sivulaukku :bisseä:telineeseen vaan, joten mummeli sai armahduksen ilman toruja.

Joup, kyllä tuo SpyBall on ainakin omassa -04 Rosmossa on uudesta lähtien pelitellyt ilman vikahälyjä. Suosittelen...
wink.gif

Muistaakseni Kaasunalle postitti joku aika takaperin internet linkin tänne sivuille Spyball:n käyttöohjeeseen. Löytynee, jos jaksaa hieman penkoa.

Kyllä täytyy käydä Spyball hakemassa itsekin omaan pyörään! Itse vielä kuin laittaa paikalle niin säästyy "turhista" kustannuksista!
062802jumpie_prv.gif
Nyt on Spyball asennettu ja hyvin toimii! Turhia hälytyksiä ei ole tullut vaikka pidän herkimmällä ja kerran on liian innokkaan kakaran ajanut pois pyörän luota!  
biggrin.gif
Hinnaksi tuli mahtavat 170€! Ei kyllä ole Spyballista mitään pahaa sanottavaa!  
062802jumpie_prv.gif
Suosittelen!  
062802moto_prv.gif

Kyllä täytyy käydä Spyball hakemassa itsekin omaan pyörään! Itse vielä kuin laittaa paikalle niin säästyy "turhista" kustannuksista!
062802jumpie_prv.gif
Nyt on Spyball asennettu ja hyvin toimii! Turhia hälytyksiä ei ole tullut vaikka pidän herkimmällä ja kerran on liian innokkaan kakaran ajanut pois pyörän luota!
biggrin.gif
Hinnaksi tuli mahtavat 170€! Ei kyllä ole Spyballista mitään pahaa sanottavaa!
062802jumpie_prv.gif
Suosittelen!
062802moto_prv.gif
Mistäs niin edullisesti saa?
biggrin.gif

Defa on kans toiminu hienosti kaikissa kolmessa johon oon asentanu mutta vaikuttas siltä ettei niitä myy kukaan

Orgillla on shopissa myynnissä defa 289e, ja jos asennettuna haluaa alle niin espoossa(oiskohan kivenlahdessa ollut) on firma joka asentaa defoja. Tarkemmat tiedot saa soittamalla sumekolle.

Mulle laitettiin tässä talven aikana Spyballiin vielä se gsm systeemi. Tulee tekstiviestit haluttuihin numeroihin, jos joku ropaa pyörää. Sit siinä on myös HF, joten voin soittaa pyörään ja kaiuttimen kautta huudella / kuunnella oliko väärä häly.
smile_org.gif

Defa on kans toiminu hienosti kaikissa kolmessa johon oon asentanu mutta vaikuttas siltä ettei niitä myy kukaan
Mulla Defa hälyytti itekseen joka yö pariin kertaan, joten piti kääntää "huolto" asentoon ja nypätä sulake pois!  
sad_orig.gif
 Ei kukaan tuntunu esson baarissa(kaan) tietävän mikä sitä vois vaivata enkä raaskinu viedä mihinkään korjattavaksi..

Mulle laitettiin tässä talven aikana Spyballiin vielä se gsm systeemi. Tulee tekstiviestit haluttuihin numeroihin, jos joku ropaa pyörää. Sit siinä on myös HF, joten voin soittaa pyörään ja kaiuttimen kautta huudella / kuunnella oliko väärä häly.
smile_org.gif
Mitäs tommonen systeemi vakoojapalloon tuli maksamaan ja missä asennutit? Tahtoo samanlaisen...

Back