Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sun tarvitse kenenkään kanssa neuvotella omien rahojesi käytöstä. Mummo vaihtoon jos elämä menee vaikeaksi! Ja osta se pyörä!Saahan nähdä, tuleeko tästä v&%¤:jakaan, kun näyttää menevän soutamiseksi ja huopaamiseksi. Alkaa #¤%&:aa ihan kiitettävästi ja tulee mietittyä, että minkä helvetin takia 40-vuotiaan pitäisi tällaisesta edes keskutella vaimon kanssa, koska pyörä ei näytä sitä kiinnostavan. No, raha-asiat kai emäntää lähinnä huolettaa, mutta molemmat ollaan töissä, joten eipä tässä niin hätää ole ja jos liian tiukalle vetää, niin saa kai sen mopon myytyäkin.
Eipä tuota oikeastaan ole tarvinnut naimisissaoloaikana kunnolla riidelläkään. Nyt tuntuu vaan sille, että pyörä täytyy saada ja minä olen huono neuvottelemaan![]()
Parin oluen jälkeen täytyy avautua![]()
Vittu kun vituttaa
Kuullostaa jotenkin kliseeltäEipä tuo mp:n hankkiminen mikään ongelma ollut. Muija ilmoitti vaan, että niin kauan kuin ollaan yhdessä, niin mulle ei tule mp:tä. Nyt mulla on mp ja täytyy myöntää, että kerrankin exä oli oikeessa![]()
Kas! Kiitos neuvosta. Otan siis (toisen) eron ja alan maksaa paria elatusmaksua lisää yhden entisen lisäksi ja tämä moottoripyörän vuoksi?Ei sun tarvitse kenenkään kanssa neuvotella omien rahojesi käytöstä. Mummo vaihtoon jos elämä menee vaikeaksi! Ja osta se pyörä!
Minkälaisia lampaita nämä "miehet" ovat, jos antavat naisen/kumppanin sanella heille mihin he omat rahansa laittavat?Mitä helvettiä se millekään naiselle/miehelle kuuluu? Kyllä menee elämä vaikeaksi! Ottakaa nyt jumalaut elämä omaan käteen (muutenkin kuin kusella käydessä) ja ottakaa itse vastuu tekemisistänne! Oikein vituttaa kattella tuollaista nöyristelyä! Prkl vaihtakaa kumppania jos menee liian vaikeaksi!![]()
![]()
Niin, noita tosimiehiäkin vissiin on, jotka panee vaimon (ja lapset) pihalle yhden mopottimen takia.Kas! Kiitos neuvosta. Otan siis (toisen) eron ja alan maksaa paria elatusmaksua lisää yhden entisen lisäksi ja tämä moottoripyörän vuoksi?Ei sun tarvitse kenenkään kanssa neuvotella omien rahojesi käytöstä. Mummo vaihtoon jos elämä menee vaikeaksi! Ja osta se pyörä!
Minkälaisia lampaita nämä "miehet" ovat, jos antavat naisen/kumppanin sanella heille mihin he omat rahansa laittavat?Mitä helvettiä se millekään naiselle/miehelle kuuluu? Kyllä menee elämä vaikeaksi! Ottakaa nyt jumalaut elämä omaan käteen (muutenkin kuin kusella käydessä) ja ottakaa itse vastuu tekemisistänne! Oikein vituttaa kattella tuollaista nöyristelyä! Prkl vaihtakaa kumppania jos menee liian vaikeaksi!![]()
![]()
Siitä voin toki olla samaa mieltä, että jos minun pyörän osto ei vaikuttaisi muun perheen talouteen millään tavalla, niin eipä tätä tarvitsisi miettiäkään. Sattuu kuitenkin olemaan muitakin menoja, joista suuren osan maksan minä. IMHO, mies pitää ensin huolen omistaan ja muu - kuten nyt vaikkapa mopo - tulee sitten.
Omahan on ongelmani ja mopokuumeeni, eli unohtakaa koko juttu.
No Tupperi tän sanoiksi virkki! Sillee niiku suaraselekääne pohojalaane vaa osaa ja pystyy!tuskin kukaan on pihalle pistänyt siippaansa mopontakia, ei edes tosimies/nainen mutta jos se ei siinä omasta halustaan pysy ni mitä sellasella tekee?
jos toisen harrastus nousee kynnyskysymykseksi ni paljon on asioita viturallaan. eräänlaista perheväkivaltaa.
saattaa kummiski olla parempi taivasalla ku helkkarin raskaan tossunalla.
kax jokka puoltaa saha ja ttuttuNo Tupperi tän sanoiksi virkki! Sillee niiku suaraselekääne pohojalaane vaa osaa ja pystyy!tuskin kukaan on pihalle pistänyt siippaansa mopontakia, ei edes tosimies/nainen mutta jos se ei siinä omasta halustaan pysy ni mitä sellasella tekee?
jos toisen harrastus nousee kynnyskysymykseksi ni paljon on asioita viturallaan. eräänlaista perheväkivaltaa.
saattaa kummiski olla parempi taivasalla ku helkkarin raskaan tossunalla.![]()
Tervepä terve kokeile ensin vaikka minun pyörällä ja voi niitä pyöriä koeajaa tai vuokrataKas! Kiitos neuvosta. Otan siis (toisen) eron ja alan maksaa paria elatusmaksua lisää yhden entisen lisäksi ja tämä moottoripyörän vuoksi?Ei sun tarvitse kenenkään kanssa neuvotella omien rahojesi käytöstä. Mummo vaihtoon jos elämä menee vaikeaksi! Ja osta se pyörä!
![]()
Siitä voin toki olla samaa mieltä, että jos minun pyörän osto ei vaikuttaisi muun perheen talouteen millään tavalla, niin eipä tätä tarvitsisi miettiäkään. Sattuu kuitenkin olemaan muitakin menoja, joista suuren osan maksan minä. IMHO, mies pitää ensin huolen omistaan ja muu - kuten nyt vaikkapa mopo - tulee sitten.
Omahan on ongelmani ja mopokuumeeni, eli unohtakaa koko juttu.
Mistään sovinismista tai feminismistä puhumatta, mutta meillä ei palkojen suhteen ole tasa-arvo käynyt... En tätä asiaa heitä siksi jotta olisi katkeruutta, mutta se on tosiasia.Tervepä terve kokeile ensin vaikka minun pyörällä ja voi niitä pyöriä koeajaa tai vuokrataKas! Kiitos neuvosta. Otan siis (toisen) eron ja alan maksaa paria elatusmaksua lisää yhden entisen lisäksi ja tämä moottoripyörän vuoksi?Ei sun tarvitse kenenkään kanssa neuvotella omien rahojesi käytöstä. Mummo vaihtoon jos elämä menee vaikeaksi! Ja osta se pyörä!
![]()
Omahan on ongelmani ja mopokuumeeni, eli unohtakaa koko juttu.PERHE ENSIN "lapset ovat vain hetken kotona" toisilla sen huomaaminen tapahtuu sitten kun lapset on 16v ja yli.![]()
![]()
Miten perhe estää harrastuksen?Tervepä terve kokeile ensin vaikka minun pyörällä ja voi niitä pyöriä koeajaa tai vuokrataKas! Kiitos neuvosta. Otan siis (toisen) eron ja alan maksaa paria elatusmaksua lisää yhden entisen lisäksi ja tämä moottoripyörän vuoksi?Ei sun tarvitse kenenkään kanssa neuvotella omien rahojesi käytöstä. Mummo vaihtoon jos elämä menee vaikeaksi! Ja osta se pyörä!
![]()
Omahan on ongelmani ja mopokuumeeni, eli unohtakaa koko juttu.PERHE ENSIN "lapset ovat vain hetken kotona" toisilla sen huomaaminen tapahtuu sitten kun lapset on 16v ja yli.![]()
![]()
onkos sitte tuos oikeesti poikkeuksia?Muutamien hennereitten kanssa käynyt ulkona ja hauska seurata miten kukin suhtautuu rahaan![]()