• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyora.org Soft Shell -takkien ennakkokysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Soft-Shell takkien ennakkokysely

• Tilaan heti, kun vaan mahdollista.

Ääniä: 145 77,1%
  • Eipä juurikaan kiinnosta.

Ääniä: 43 22,9%

• Ääniä yhteensä
    188
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kyllä kiitos, ja kokoa L. Jos selässä ja hihoissa riittää pituutta.

Edit: jaa tämä olikin näin vanha topicci jo :grin:

Taitaa edelleen olla niin että sivuston kauppasovelluksen ongelmat ovat tässä suuremmat kuin berbereiden saaminen ompelukoneesta. Eli hold your horses :smoking: ( < mun ehdoton lempihymiö )

Ei ole ennenkään sovelluksia kaupantekoon tarvittu.
Aikamoinen jarru moneen juttuun tämä uusi hieno .org! softa...

Markku sanoi:
Ei ole ennenkään sovelluksia kaupantekoon tarvittu.
Aikamoinen jarru moneen juttuun tämä uusi hieno .org! softa...

siksipä yhteistyö alustan luoneen tahon kanssa onkin purettu ja ongelmiin haetaan ratkaisua muuta kautta. Ainakaan minä en tilaisi lootatolkulla takkia kotiini pakatakseni niitä postiin yksi kerrallaan halukkaille. Ikävä tosiasia mutta käytännön suoritteet ja niihin varattava aika vaikuttavat nekin kaikkeen. Touhu on edelleen hauskaa vapaaehtoispuuhastelua, ei suinkaan mikään business. Omasta mielestäni uudet sivut toimivat 95% loistavasti ja palvelevat ainakin minun tarpeitani pääosin erittäin hienosti. Loppu 5% pyritään kursimaan kasaan kaikin käytettävissä olevin keinoin niin pian kuin suinkin :thumbup:

GuessWho sanoi:
Taitaa edelleen olla niin että sivuston kauppasovelluksen ongelmat ovat tässä suuremmat kuin berbereiden saaminen ompelukoneesta. Eli hold your horses :smoking: ( < mun ehdoton lempihymiö )

Mikä kauppasovellus niin ongelmainen on? Vaihtakaa oitis osCommerceen :grin:

Go-Za sanoi:
Kiinnostaa ehdottomasti! Eli tilaan lähes varmasti jos saadaan myös XXL eli 60-62...
Toi on vissiin jo vähintään 3XL mutta samoissa kokoluokissa harkintaan myös täällä

Naisten S tai M kun saisi niin voisin olla kiinnostuntu. Tuo miesten kokomaailman on sellasta utopiaa välillä että niitä pitäis päästä jo koittamaan, ja se että onko ne hirveitä telttoja onkin sit kans iiiso kysymysmerkki

Näytti takki kyllä niin hyvältä että voisi sellaisen myös lunastaa mikäli saatte niitä ulos, kokona olisi joko L tai XL, pitää vielä mittanauhalla vähän varmistella

EDIT: tänne tarviisi XL-kokoisena

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back