Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mahdolliset viathan ne yleensä käytettyä ostaessa ovat se kiinnostavampi juttu kuin se miten pyörä nyt sattuu pelaamaan sen pienen koeajolenkin.oletkohan nyt ihan oikeilla jäljillä jos nyt pelkkiä vikoja/suunnitteluvirheitä olet etsimässä![]()
Ei ole kokemuksia S4:stä. mutta eikö siinä tekniikka ole 916 perua. Ei kai se ihan susi ole.Eli millaisia kokemuksia porukalla on elämästä Monster S4:n kanssa?
Tyyppiviat, suunnitteluvirheet ja muut kitinöiden aiheet erityisesti kiinnostaisivat. Niin ja tietty millaisia kilometrimääriä tuollaisesta koneesta on realistista odottaa ennen laajamittaisempaa koneremonttia?
Voipi olla, että menee yli budjetin. Minkälaisia kilometrimääriä olet ehtinyt mittariin ajamaan?Mulla olis sulle S4R kaupan.... jos et vielä rivien väliin upotettua myyntipuhetta huomannut.![]()
10800 km seisoo mittarissa (takuukilsat), laite hankittu 07 / 2003, ensimmäinen maahan kiikutettu S4R (maahantuojan kautta). Kympin huolto tehty ja pidetty täysin vakiona.Voipi olla, että menee yli budjetin. Minkälaisia kilometrimääriä olet ehtinyt mittariin ajamaan?Mulla olis sulle S4R kaupan.... jos et vielä rivien väliin upotettua myyntipuhetta huomannut.![]()
Ja miksi haluat moposta eroon?
Parjan Parjan,--- offtopic starts ---
Tuli taas piru olkapäälle kun huomasi että kataloogissa on täysputkisto (ilman sitä kattia), sutari, CPU ja nokat... Sais jonkun 20 paukkua lisää tehoa (vääntöä kanssa kohtuudella) jo varsin hyvän luontoiseen koneeseen. Ei himota yhtään.... järki käteen, kun katuajot on mun kohdalla niin vähäisiä. Laitan nuokin rahat 749R rahastoon.
--- end of offtopic ---
Clip-On tanko sopii Mörköön kuin Mörköön loistavasti. Säädettävyyttä löytyy ja mielestäni ajoasento vain paranee. Suosittelen!Ainoa mikä ärsyttää on sinänsä hyvännäköinen ohjaustankosysteemi, jota ei voi säätää.