S4:sta ei ole omistuskokemuksia, mutta S4R:stä on, mikäli kiinnostaa?
Ajokokemuksia on molemmista.
S4:nen perustuu 916 tekniikkaan, kun taas S4R perustuu 996 tekniikkaan.
Ajoasento ja tyyli on molemmissa sama, S4R:ssä on jalkatapit kapeammalla sekä korkeammalla kuin S4:ssa (siis laahaavat helpommin maahan S4:ssa). En kuitenkaan katuajossa huomannut tuota eroa mitenkään häiritsevästi.
Tehoa S4:ssa on ihan kivasti, mutta ... R:ssä sitä on vaan enemmän. Molemmilla leikkii kyllä mukavasti ja meno maittaa.
Vikoja en osaa sanoa kummastakaan, kun ei kokemuksia ole niin paljoa S4:sta ja tuohon R:ään kun ei ole niitä vielä iskenyt. Tai no yksi, mutta ei se vika ole. Mun ajoon tuo takaiskari on vaan liian pehmyt sekä molemmista uupuu vakiona ohjausiskari.
Mulla olis sulle S4R kaupan.... jos et vielä rivien väliin upotettua myyntipuhetta huomannut.
--- offtopic starts ---
Tuli taas piru olkapäälle kun huomasi että kataloogissa on täysputkisto (ilman sitä kattia), sutari, CPU ja nokat... Sais jonkun 20 paukkua lisää tehoa (vääntöä kanssa kohtuudella) jo varsin hyvän luontoiseen koneeseen. Ei himota yhtään.... järki käteen, kun katuajot on mun kohdalla niin vähäisiä. Laitan nuokin rahat 749R rahastoon.
--- end of offtopic ---