Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noissa oikeissa Durbahn tuoteissa ja motohellin tuoteissa on vain se julma ero että Durbahn tuotteet korvaavat samalla takarungonkin ja motohellin tuotteet ovatten vain takakatteita...MotoHellistä löytyy ainakin jotain katteita, kysele sieltä. Noihin lasikuitukatteisiin kuitenkin joutuu yleensä tekemään kiinnikkeet itse. Eikä se laminoiminenkaan mikään hirmuisen paha rasti ole...
Jaa... empäs tiennyt, eli ei ollut turha päivä tämäkäänNoissa oikeissa Durbahn tuoteissa ja motohellin tuoteissa on vain se julma ero että Durbahn tuotteet korvaavat samalla takarungonkin ja motohellin tuotteet ovatten vain takakatteita...
Melko vakuuttava tuo cbr600:n takapää: kokonaispaino rungolle + katteille yhteensä 1300g..Torsti on kyllä melko äijä tekemään noita hiilikuitu/kevlar osia, harmi vaan kun tarjontaa on lähinnä Honda/Ducati osastolle.
Jos tätä pidetään varasuunnitelmana, niin mistä löytyy alumiinirunko Bladeen (08-09)? Itse olen onnistunut bongaamaan vain tuon:lyhyt alumiinirunko vain kuskinjakkaran alle ja kate sen päälle on kyllä varmana kevyempi ja ennenkaikke helpompi tehdä.
TenKatelta saa Motoholdersin tekeleen. Itsekin tuollaisen voi tehdä, jos on laitteet. Vakiosta vaan muutamat strategiset mitat.Jos tätä pidetään varasuunnitelmana, niin mistä löytyy alumiinirunko Bladeen (08-09)? Itse olen onnistunut bongaamaan vain tuon:lyhyt alumiinirunko vain kuskinjakkaran alle ja kate sen päälle on kyllä varmana kevyempi ja ennenkaikke helpompi tehdä.
Moto46
Tosin tuotteiden painosta tai laadusta ei ole mitään hajua.