• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mönkijämopon kuski tuhon tiellä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zed
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei se multa yöunia vie mutta hienoja autoja näillä manneilla http://www.youtube.com/watch?v=XZB8cgPsao4
biggrin.gif

Ihan normitoimintaa. Noinhan niillä pitääkin ajaa. Invapaikatkin on kyllä vihoviimeisiä, kun niitä on aina kymmeniä vapaana ja edellinen invalidi on siinäkin marketissa käynyt viimeksi Jouluna.
Miettikääpä asiaa siltä kannalta, että jos olisitte itse invalideja.
Mitäs teet...parkkipaikat täynnä ja nälkäkin olis.
Mihinkään muualle et sovi laittamaan autoa ja aukaisemaan ovea, vetämään pyörätuolia esille.

Invalidien elämä on jo muutenkin tehty tarpeeks vaikeaksi.Kaikki kunnat sanoo tekevänsä ajoluiskia ja kulkuteitä liikuntarajoitteisille.Niitä vaan ei näy ei kuulu.Jos luiska on tehty, niin hissiin ei mahdu.

Teksi hyvää meille itse kullekin yrittää hoitaa päivittäisiä asioita rullatuolista käsin.Ehkä kansa tajuaisi jättää ne vartavasten varatut paikat niille joilla elämä on hankalaa jo muutenkin?

Tervejalkaiset jaksaa kyllä kävellä sieltä parkkipaikan perältäkin mut rullatuolilla liikkuvalle asia voi olla mahdoton...

Ai että sieppaa kun terveet ihmiset jaksaa valittaa tuollasista asioista...vaikkapa huumorillakin
Peesaan. Aivoinvalidi ei vaan pysty ajattelemaan asioita toisten kannalta.
Kaikki muut paikat on mullakin "vapaata riistaa"
Invapaikalle en laita.
Mulla on terveet jalat, ja voin vaikka kävellä sen 100 metriä enemmän.
Jos jollakulla on niin huono kunto, ettei jaksa kävellä, soita mulle.
Velotan 50 tunti, plus tietty kilsakorvaus.
Otan sut reppariin, ja mennään ravia sinne kauppaan. Voin vielä lisämaksusta kierrättää kaupassakin.
tounge.gif
wink.gif

062802moto_prv.gif

Back