Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennen kuin teet mitään hätiköityä, niin käy vaikka psykologin juttusilla tai jotain vastaavaa.mites saako puoliso henkivakuutuksista rahaa jos vaikka sattuu kuolemaan ajettua törkeää ylinopeutta tai kännis?
no en nyt oo mitään ihmeellistä tekemässäEnnen kuin teet mitään hätiköityä, niin käy vaikka psykologin juttusilla tai jotain vastaavaa.mites saako puoliso henkivakuutuksista rahaa jos vaikka sattuu kuolemaan ajettua törkeää ylinopeutta tai kännis?![]()
perustuu siihen että olin pohjolan viereisellä tiskillä kun joku onneton tuota kyseli tehdessään vakuutusta...Mihinkähän tämä tieto perustuu?Henkivakuutus jos sattuu olemaan niin ei korvaa itsemurhassa latiakaan sen sijaan onnettomuuksiksi luettavissa tapauksissa omaiset saa summan joka kuolemantapaksesta on ennalta sovittu.
Taitaapi kuitenkin olla niin, että korvaa ihan mukisematta jos vakuutus on ollut yli vuoden voimassa.
Minulla on semmoinen kutina että joissakin henkivakuutuksissa olisi kolme vuotta oltava hengissä ennenkuin itsemurhista ropsahtaa rahhoo edunsaajalle.perustuu siihen että olin pohjolan viereisellä tiskillä kun joku onneton tuota kyseli tehdessään vakuutusta...Mihinkähän tämä tieto perustuu?Henkivakuutus jos sattuu olemaan niin ei korvaa itsemurhassa latiakaan sen sijaan onnettomuuksiksi luettavissa tapauksissa omaiset saa summan joka kuolemantapaksesta on ennalta sovittu.
Taitaapi kuitenkin olla niin, että korvaa ihan mukisematta jos vakuutus on ollut yli vuoden voimassa.
Kohta on valkotakkiset miehet ison ruiskun kanssa ovella kolkuttamassa kun tuollaisia kyselet.no en nyt oo mitään ihmeellistä tekemässäEnnen kuin teet mitään hätiköityä, niin käy vaikka psykologin juttusilla tai jotain vastaavaa.mites saako puoliso henkivakuutuksista rahaa jos vaikka sattuu kuolemaan ajettua törkeää ylinopeutta tai kännis?
kunhan nyt MIELENKIINNOSTA kysyin jos niin on että itsarista ei saa vakuutuksista rahaa.![]()
Ehdotan että siirrytään kokonaan joukkoliikenteeseen,näin vältytään turhilta kuolon uhreilta olettaen tietysti ettei bussi kuskille tule huonoa päivää.Loistava idea, säästettäisiin tienpidossakin aika paljon kun ei olis niin justiinsa notta millasessa hapessa se tienpinta on.Itse kannattaisin 30km/h yleisrajoitusta koko maahan jos sillä saataisiin poistettua kaikki "psyykeonnettomuudet"
Yhdistettynä 30km/h yleisrajoitus ja olematon tienpito => säästöä valtiolle AIVAN jumalattomasti![]()
Olisko tässä taas sen kuuluisan mielenosoituksen paikka, kuinka moni lähtee? Saadaanko 50000 mopoa paikalle![]()
Ei muuten toimi kun on tarpeeksi vauhtia.....rekkojen keulaan semmonen metrin pitunen törmäyszone/airbag ja sitten näytetään televisiossa törmäys videoita joissa näytetään, että siitä selviää loukkaantuneena vaikka ajas siihen satasta. jos törmäyksestä saadaan pois se 'varman' keinon tuntu, niin ehkä harvempi kokeilee.
Pohjolan henkivakuutusehdoissa tuo näkyy sanotun näin:perustuu siihen että olin pohjolan viereisellä tiskillä kun joku onneton tuota kyseli tehdessään vakuutusta...Mihinkähän tämä tieto perustuu?Henkivakuutus jos sattuu olemaan niin ei korvaa itsemurhassa latiakaan sen sijaan onnettomuuksiksi luettavissa tapauksissa omaiset saa summan joka kuolemantapaksesta on ennalta sovittu.
Monta kertaa suomessa uskomattomien alinopeusrajoitusten mukaan ajellessa tulee ihan epätoivoinen fiilis. Säkällä on tuostakin kunniasta selvitty, mutta kyllä se tiukkaa on tehnyt. Nyt pitäisi kyllä liikenneministeriö polttaa ja työntekijät hirttää, jotta loppuisivat nuo alinopeusrajoituksista johtuvat itsemurhat suomessa.
sanoi:ek@
Lähetti: Elo. 31 2009,00:42
Eihän suomen rajoituksilla voi pysyä hereillä. Toisaalta saattaahan kaveri olla kyllästynyt alinopeudella jurraamiseenkin. Alinopeusrajoitusten vika jälleen kerran.
No nyt se on TUTKIITU, että suomalaiset alinopeudet ja yleinen liikennenysvääminen...
Lähetti: Elo. 12 2009,20:35
Voin kyllä suositella ulkomaille muuttoa. Itse tein päätöksen juuri tuon typerän sakotuksen takia, kun tuli parit järkyttävät sakot olemattomista alinopeussuositusten ylityksistä. Ei mennyt minun oikeustajuuni, joten...
Lähetti: Heinä. 29 2009,20:11
Kaveri on vähän vaan oikaissut kurvia. Hyvinhän sieltä on vielä poliisiautokin mahtunut, joten ei ole kummoinen juttu. Tuo on jo ihan sopiva känni, ettei suomalaiset alinopeusrajoitukset vituta niin paljoa ja...
Lähetti: Heinä. 27 2009,12:12
Demokraattisessa yhteiskunnassa pitäisi olla vastaavasti sääntö, että saman verran noiden alinopeussuositusten alle ilman näkyvää syytä ajaville...
Lähetti: Heinä. 06 2009,01:12
Hyvä, hyvä. Taas jäi valtion koppalakkiterroristeilta varastamatta pienen viattoman mopopojan kaikki rahat. Jos ei ne sosiaalidemokraattiset nutturapäälehmät olisi arponeet sillekin tielle ihan naurettavia alinopeussuosituksia...