• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monesko vuosi/kesä BMW:llä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammu60
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
1 kesä ja noin 9000km. S1000RR
Vähän epäilytti vaihtaa busaa tommoseen enemmän huoltoa vaativaan. Tai se nyt oli mun mielikuva asiasta. Mutta ei siitä ole mitään hajonnut. Polttimoakaan ei ole tarvinnu vaihtaa:jippikaijee:

Puolitoista kautta, eli elokuussa 2015 hankin S1000RR:n. Kilometrejä on tuona aikana kertynyt noin 18000. :polonen:

Kaksi kautta, jotka melkein kokonaan F650ST:llä. Viimeinen kuukausi R1200R:llä ja sillä jatkuu ajot seuraavana kautena.

Tuo vanhempi pyörä opetti minua ajamaan jo vuodesta -72.
Taukoja aina välillä, mutta taas mennään. Sitten tämä mulle uusi pyörä RS on vajaan kesän ollut käytössä.

Ensimmäinen kausi takana BMW K1300S:LLÄ ja vähän vajaat 11000 kilsaa ajettu.eli toinen huolto edessä,kun uutena toi Bemari mulle viimekeväänä tuli. ja olen ERITTÄIN tyytyväinen hankintaan.

1.5kesää takana vanhuksella (-87 RT räpellys). Jännä sinällään ettei edes ole käynyt mielessä pyörän vaihtaminen tuoreempaan tms. :blink:

Aloitin 3 vuotta sitten harrastuksen ja heti Bemulla, RT 1100 R. Lustia on ollut valloittaa 9 valtakuntaa, n. 50.000 km. Ensi kesänä lisää valloituksia ;-).

Rt mies

Viimeiset 15 vuotta on ajeltu bemarilla (vuodesta 2002 lähtien).
Pääasiassa K-sarjan matkapyörillä ja yksi F650GS pyöräkin on ollu.

Anno 1992 ja "Home Fleet" inchluded now: -K100RT, K1200RS, K1200LT ja R1100GS, (se ääärimmäinen seikkailupärrä ja ens viikolla taas.....JOS Herra tahtoo!):thumbup:

Superpilot sanoi:
2013 tuli taloon K100LT, elokuussa 2016 vaihtui R1100GS alle.
Hyvä valinta.
Minulla on kanssa R1100GS.
Ensi keväänä sitten vaikka huoltokurssille Tattarisuolle Helsinkiin ja viikko ennen juhannusta BMW GS Meetingiin Summassaareen.

Back