• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monesko vuosi/kesä BMW:llä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammu60
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuudes kausi lähdössä K1200Sllä. Eka oli tosin hieman tynkä, kun vaihtui kesken kauden. :)

Kuuvves kesä kohta lähttee, ekat kaks pikku-kessulla, sitten isolla kessulla sen jäläkee.

4. kausi alkamassa A-kortillisena ja 4. myös buimurilla, tällä hetkellä samanlainen -12 mallin touring RR kuin TommoKe:llakin. Ensipyöränä oli F800R, jolla ajelin yhden kauden.

Pekkavee sanoi:
Aika monet pitkän BMW historian omaavat ovat näköjään lopulta siirtyneet Gessuun.
Niin kuin Vanhempi Ylijutaajakin.

niin, mieki kävin eilen taas fiilistellee gessukaupassa... toisella jalalla vois siirtyy gessukantaan, mutta ei lotjasta voi luopua:rakastunut: häämöttää kahen mopon loukku

aLTa sanoi:
niin, mieki kävin eilen taas fiilistellee gessukaupassa... toisella jalalla vois siirtyy gessukantaan, mutta ei lotjasta voi luopua:rakastunut: häämöttää kahen mopon loukku

On kahdenlaisia teitä: hyviä ja huonoja. Nille kummallekkin on omat pyöränsä....:thumbup:

mchuurre sanoi:
On kahdenlaisia teitä: hyviä ja huonoja. Nille kummallekkin on omat pyöränsä....:thumbup:

Niin, ja sitten on niitä vielä huonompia teitä/polkuja joille otetaan sitten se kolmas porkkanan värinen vehje käyttöön :jpstyle:

iaj sanoi:
Niin, ja sitten on niitä vielä huonompia teitä/polkuja joille otetaan sitten se kolmas porkkanan värinen vehje käyttöön :jpstyle:
Orange_322_01.jpg

Kuudes kausi menossa Pikkugessulla. :cruising: Mittarissa nyt 107 tkm.

Päivitetty tilanne 18.7.17: mittarissa 193 tkm ja matka jatkuu...

EqgP9uHott4clHp0ZaisPCK1lCFdPxA-jzmEL8SAXtbVAhf0H4MyniZCigXIkf8zrfci-tIDainNE6sjbgIiIEbbOo146NJhHNP9tijDiWfr5fVhlyp429xfFlBjESVN1CK-REqB4Rr7z1UDKrQk_ikoGwu8H8_3WjLjhI8UCIG8WwXUk0VsTm5oyoq0Wh8d345Lshl-APXYhz1qipWjbXSc2KrIopO7GYm76ErWsCaxfnDPdoU22o1MPJ5ZHsrWOiZBEVNsxK3WdPZwaK_U8R6H8Y_cXIPGEjGd-MSmG6O4vtls_QahKb6_3TeSOXde5skMm9DRij5w7s_g4cN754GqTt8dCteQcoO33goi8KT5tY4v8Kl2lNTWtlGfH-QAMtdNovcU1BrK_dNZ9VOJOmO3Tvo31Wzdc6XVMV4YHk3X02yPw7zLdDNJW_PGu3At5lR_uqIlB4MUgdCqw4_oSoqu-oOv_uzsfMop2B2CtXkBb5ZuTMk-Olu42nkKw2rvrBNJNFb_jLXk2QDt95-F-7U6gWdYWl4Ym4-4QiFBS7UJedqskPJGLzeiiu1nRQr3nfF78htsl_6eM1VNops2LR-hgVXZUn60PVdXN-IQAwHE6HPQ5oFKMgWg=w800-h600-no

Viimeksi muokattu:
13. kausi bemulla alkaa. R100 - R1100S - R1200GS - Toinen R1200GS. En keksi minulle paremmin soveltuvaa. Tähän on päädytty - täälläkin.

4 kesää K1200S:llä sitten toiset 4 kesää K1300S:llä.Nyt paluu juurille ja ens kesä muulla merkillä.:orgmp2:

Kolmas ajokausi alkamassa k1300s:llä ja olen mopoon täydellisen tyytyväinen, toki kulkupuolta saisi olla vieläkin enemmän, mutta oikein kiva peli on näilläkin tehoilla :)

Jos ei k1300s liikahda niin mun gessu ei sitten varmaan edes hievahda... ;-) onneksi pyöriä on erilaisia niinkuin makuja. Kyllä mulla olis k1300ässässä pitelemistä, mulle sopii paremmin nuo pappamallin vehkeet.

vuodesta -78 ajanut ja nauttinut bmw.llä muutamia ollut kun vaihtotarve ollut vähäinen.
Tallissa pari suzukia inruder ja 125 kuutioinen jolla homma aloitettu. nyt r 1100 rt joka on huonompi mielestäni kuin r 1100 rs. toinen tykkää toisesta ja toinen äidistä.:)

Back