Kaikki kun ei todellakaan tykkää siitä S1, koska se näyttää aika karmealta. S1 äänimailman tasolle tai jopa jonkun verran parempaan pääsee korvakitillä ja miltei kaikilla kypärillä.
Joo, mun teksti kuulosti varmaan liikaa kypäränmyyjältä
En väittänykkään S1 tyylikkääksi, ja etteikö parempia/hiljaisempia olisi olemassa, yritin lähinnä arvella kypärän omistajana, miksi monet täälläkin foorumilla kokevat sen "hiljaiseksi"
Tietenkin ajonopeus vaikuttaa melutasoon, ja meteli pöntön sisällä ei välttämättä nouse samassa suhteessa nopeusmittarin lukeman kanssa. Mittarillahan se selviäis, minkätasoista meteliä sitä useimmiten kuuntelee, custom kuskina itse harvemmin ajelen yli 100 nopeuksia, joten taidampa päästä senkin takia vähemmällä metelillä.
Kyllä minä voin väittää että on mukavampi pitää korvakittiä, kuin olla ilman tulppia. Ne poistaa kaiken tuulen uiverruksen, yms. ja korviin kantautuu vain hiljainen koneen ääni.
Jepjep, pointtini oli se, että tuskin työntelisit mitään mössöä korvaasi, jos sun ei tarvitsisi
Ei ole itselläni korvakitistä kokemusta, mutta muusikot ovat kehuneet noita muotoon valettuja korvatulppia, esim. elacinit. Parinsadan euron hintaluokassa tuntuvat ehkä kalliilta, mutta kestävätkin sitten monta vuotta.