Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eareja on myös monen kokoisia, joten helposti niistäkin löytyy hyvät... itse aina ajanu jollain tuollaisilla vaahtomuovisilla...hyvin pelittäny ja halpaa..Parhaat kovatulpat saa mielestäni apteekista ja pussissa lukee isolla korvakitti sekä sisällä sininen rasia jossa lukee silikoni korvakitti. Hinta on jossain 6€ paikkeilla ja rasiassa kaksi "tankoa" jotka leikataan puoliksi, joten siitä tulee kaksi paria tulppia. Aina ennen korvaan laittamista ne pyöritellään palloksi ja ne muotoutuu korviin hyvin sekä on myös pestäviä. Varsinkin jos ei earit käy korviin niin silloin silkikoni korvakitti on hyvä vaihtoehto. Itse olen käyttänyt niitä pyöräillessä jo pari vuotta sekä 45000km ja käytän niitä myös jatkossakin. Tulpat korviin ja hyvä kypärä päähän ja baanalle![]()
Kypärämelu muodostuu pyörän (katteiden), kypärän ja kuskin mittojen yhteisvaikutuksesta. Siksi on hyvin vaikeaa antaa ostovinkkiä hiljaisimman kypärän suhteen, vaan asia on itse vertailtava "perushiljaiseksi" tiedettyjen mallien väliltä. Sen päälle vielä ne muut henkilökohtaiset mukavuustekijät.Ne katteet ja plexi sen mölyn tekee - ei potta...
Kiitti vinkistä,tänään kävin apteekista ostamassa korvakittiä,huomattavasti mukavammat kun earit.Parhaat kovatulpat saa mielestäni apteekista ja pussissa lukee isolla korvakitti sekä sisällä sininen rasia jossa lukee silikoni korvakitti. Hinta on jossain 6€ paikkeilla ja rasiassa kaksi "tankoa" jotka leikataan puoliksi, joten siitä tulee kaksi paria tulppia. Aina ennen korvaan laittamista ne pyöritellään palloksi ja ne muotoutuu korviin hyvin sekä on myös pestäviä. Varsinkin jos ei earit käy korviin niin silloin silkikoni korvakitti on hyvä vaihtoehto. Itse olen käyttänyt niitä pyöräillessä jo pari vuotta sekä 45000km ja käytän niitä myös jatkossakin. Tulpat korviin ja hyvä kypärä päähän ja baanalle![]()
Ei mikään ihme, Shoei XR-1000 onkin ollut eräs markkinoiden meluisimmista...toki kai siihen saatava Whisper Strip Kit auttaa edes hieman...(kai/kuulemma/luulisin???)Kun visiiri vain sulkeutuu tiiviisti, niin suurin melun aiheuttaja /vaimentaja on kyllä oma pääsi. Hinta ei suoraan takaa äänettömyyttä.
Omaan nuppiini sopii 100€ maksava AGV yhtä hiljaisena kuin monta sataa € kalliimpi Shoei XR-1000.
Mullakaan ei tahtonut aurinkovisiiri pelata, mutta ohjekirja selvitti sen salat; ota se pois ja laita KUNNOLLA takaisin, siis pohjaan asti ja ainakin itella alkoi pelaamaan.Tuollaisella Schubertin S1:llä on olut käyttöä viimeiset 1,5v. ja 20 000 kilsaa.
Mielestäni on aika hiljainen, nyt integroidun aurinkovisiirin kanssa hieman ongelmia.
Ei tahdo oikein liikkua auttamatta kädellä.
Enpä ole ehtinyt tutkia vieläkään.
Niitä apteekin tulppia kun ei missään mainosteta ja itsekkin sain tietää niistä tuolta omalta farmaseutilta.Kiitti vinkistä,tänään kävin apteekista ostamassa korvakittiä,huomattavasti mukavammat kun earit.Parhaat kovatulpat saa mielestäni apteekista ja pussissa lukee isolla korvakitti sekä sisällä sininen rasia jossa lukee silikoni korvakitti. Hinta on jossain 6€ paikkeilla ja rasiassa kaksi "tankoa" jotka leikataan puoliksi, joten siitä tulee kaksi paria tulppia. Aina ennen korvaan laittamista ne pyöritellään palloksi ja ne muotoutuu korviin hyvin sekä on myös pestäviä. Varsinkin jos ei earit käy korviin niin silloin silkikoni korvakitti on hyvä vaihtoehto. Itse olen käyttänyt niitä pyöräillessä jo pari vuotta sekä 45000km ja käytän niitä myös jatkossakin. Tulpat korviin ja hyvä kypärä päähän ja baanalle![]()
![]()
Siihen vaikuttanee osakseen myös v4 koneen hiljainen ääni.Mun SportIntegral on fiksattuna niin hiljainen, että maantienopeuksissakin kuolleessa kulmassa ajavan auton rengasmelu kuuluu selvästi.
Kyllä minä voin väittää että on mukavampi pitää korvakittiä, kuin olla ilman tulppia. Ne poistaa kaiken tuulen uiverruksen, yms. ja korviin kantautuu vain hiljainen koneen ääni. Kaikki kun ei todellakaan tykkää siitä S1, koska se näyttää aika karmealta. S1 äänimailman tasolle tai jopa jonkun verran parempaan pääsee korvakitillä ja miltei kaikilla kypärillä.Voiko joku tosissaan väittää, että korvatulpat päässä on mukavampi olla kuin ilman?
En ole S1:tä kokeillut, mutta mainoksessaankin väitävät melutasoksi kattamattomalla pyörällä "vain" 85 dB satasen vauhdissa. Se ei todellakaan ole mikään pieni ääni, vaikka monista potista lähteekin jopa 10 dB enemmän (mikä on todella paljon). 85 dB:kin on teollisuuden raja kuulosuojainmien käytölle, siis tulpat päähän vaan kaikille.Kyllä minä voin väittää että on mukavampi pitää korvakittiä, kuin olla ilman tulppia. Ne poistaa kaiken tuulen uiverruksen, yms. ja korviin kantautuu vain hiljainen koneen ääni. Kaikki kun ei todellakaan tykkää siitä S1, koska se näyttää aika karmealta. S1 äänimailman tasolle tai jopa jonkun verran parempaan pääsee korvakitillä ja miltei kaikilla kypärillä.Voiko joku tosissaan väittää, että korvatulpat päässä on mukavampi olla kuin ilman?