Ei modejen tarvitse perustella jokaista poistoa. Jos sanoin, tai annoin ymmärtää muuta, se oli se minun aivopieru sitten.Tässä on vaan se ero, että olen edelleen täysin samaa mieltä, ja vaikka tuon aivopieruksi luokittelisitkin, puhun siinä silti mielestäni täyttä asiaa. Miten SINÄ voit käyttäjänä vaatia moderaattoria selittämään ENEMMÄN poistamistaan viesteistä, kun hän jo kertoo, miksi viestejä on poistettu? Olisiko jokainen poistettu viesti ja sen poistamisen syy pitänyt yksilöidä? Herää nyt jo.hyvä että näitä urpojen yöllisiä aivopieruja tulee näköjään muiltakin kuin käyttäjiltä![]()
suoraa puhetta modelta, kiitos siittä. arvostan. myös päätöstäsi.
Ja huomaa, en ole moderaattori. Modestatus tulee automaagisesti hallituspaikan kylkiäisenä, halusi sitä tai ei. Velvoitteita ei sen sijaan tule. En ole paljoa moderoinut ja hallituspaikasta luopumisen jälkeen en tule kaipaamaan modestatusta pätkääkään.
Pyydän siis anteeksi aivopieruani.
Silti tuo sinun avautumisesi on ihan yhtä turha.
--
En ole tietääkseni valittanut moderointilinjasta yhdessäkään viestissä(edit:tai tarkemmin muistellen olen, siinä lukitussa jossa toivoin useammankin käyttäjän bannaamista), vaan siitä että viestejä häviää ilman mitään jälkiä. Tähän on toki nyt tullut parannusta, mutta parempi tapa olisi poistojen yhteydessä esim jaella varoituksia ja vielä parempi jos tuo "warning level" näkyisi jossain. Antaisi hieman suuntaa myös käytössä olevasta linjasta.
Se, että mode ilmoittaa; "poistin 20 viestiä lässytystä" ei kerro moderoinnin linjasta muuta kuin niille jotka huomaavat viestiensä poistuneen.
Edit2: Jos tämä softa taipuisi topikkien splittaukseen/mergeen, se poistaisi monta ongelmaa.
Omia viestejäni on myös moderoitu, eikä kertaakaan aiheetta. Yleensä olen jopa saanut YV:n poistetusta viestistä sen poistaneelta moderaattorilta, ainakin Iamalle(edit: myös Kriisi ja Holtsu ovat ottaneet yv:llä yhteyttä näissä ikävissä merkeissä) kiitos siitä.
Myös erääseen lukittuun ketjuun on jätetty omia ala-arvoisia kommenttejani, niitä aivopieruja, ikäänkuin esimerkiksi.
Tuon sinun modestatuksen saa kyllä pois jos et halua sitä pitää vaikka hallituksessa istutkin. Se ja mielipiteesi kuitekin näkyy myös kaikille niille, jotka eivät tiedä ettet olekkaan moderaattori.
Toivottavasti tästä ei jää mitään sen enempää hampaankoloon, ja jos jää niin jatketaan sitte privana.
Heittelen kuitenkin näitä aivopierujani ihan omalla nimellä ja naamalla.