G
Guest
Guest
Edellisessä karkasi mopo käsistä. Otetaan uusiksi.
Asiallista palautetta, kehittämisideoita otetaan vastaan tässä ketjussa.
Asiallista palautetta, kehittämisideoita otetaan vastaan tässä ketjussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistanko väärin, että edellisessä topicissa nimenomaan annettiin palautetta, jossa väitettiin moderaattorin moderoivan ketjua ja osallistuneen keskusteluun.jokaiseen osioon oma "vastuu" mode joka seuraisi aktiivisesti ketjuja, ymmärtäisi kokonaisuuden. osallistuisi ohjaavasti keskusteluun.
muistat ihan oikein, mutta et vieläkään ymmärtänyt.Muistanko väärin, että edellisessä topicissa nimenomaan annettiin palautetta, jossa väitettiin moderaattorin moderoivan ketjua ja osallistuneen keskusteluun.jokaiseen osioon oma "vastuu" mode joka seuraisi aktiivisesti ketjuja, ymmärtäisi kokonaisuuden. osallistuisi ohjaavasti keskusteluun.
Mielestäni moderaattori ei tule osallistua keskusteluun ohjaavasti vaan keskustelun pitää elää itsekseen,
Edit: ja tuohon Lunan kommenttiin; nähdäkseni tuo kuuluu hallituksen tehtäviin ja ylläpidon puolella näistä asioista keskustellaan tälläkin hetkellä aktiivisesti.
sanoi:ainoastaan sinne kuulumaton viestitys tulee sieltä poistaa tai siirtää.
Eiköhän nää pointit ootullut jo selviksi kaikille osapuolille. Uskon että modet miettii kuumeisesti asiaa, että miten jatkossa mennään ja miten tehdään. Uskon myös että kirjoittajat täällä myös ottavat ajatuksen väännöistä, että mikä on suotavaa ja mikä ei. annetaan nyt hetki aikaa kaikkien vetäytyä. ei tää asia ainakaan vääntämällä parane tästä. Luulen että jatkuu vaan pahempana...mutta mikä oli sun kehitys/parannusehdotuksesi?
juujaei..samaa mieltä..Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.
Paskanjauhanta on sitte erikseen, jos sitä nyt kukaan tarvitsee.
Tuppervaarin ehdotus huomattelevasta modesta on huono, olihan täällä joskus selllainen. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin moden "nyt kunnolla tai moderoin" lastentarha- jutut. Parempi ettei moderointeja edes näy.
Ehdotus numero 1 on mielestäni hyvä, mutta epäilen josko foorumin softa tämmöiseen taipuu... Ylläpito tietänee. Tosin älämölöähän sekin tietäisi kun aloittaja saisi poistella kaikki ei-toivotut kommentit ja lopputulos olisi DDR:ää. = Kaikki samaa mieltä.Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.
Tuppervaarin ehdotus huomattelevasta modesta on huono, olihan täällä joskus selllainen. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin moden "nyt kunnolla tai moderoin" lastentarha- jutut. Parempi ettei moderointeja edes näy.
Onhan nytkin mahdollisuus lukita/poistaa oma aloittama ketju niin eikös tuommonen pikku moderointi ois myös mahdollista...Ehdotus numero 1 on mielestäni hyvä, mutta epäilen josko foorumin softa tämmöiseen taipuu... Ylläpito tietänee. Tosin älämölöähän sekin tietäisi kun aloittaja saisi poistella kaikki ei-toivotut kommentit ja lopputulos olisi DDR:ää. = Kaikki samaa mieltä.Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.
Tuppervaarin ehdotus huomattelevasta modesta on huono, olihan täällä joskus selllainen. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin moden "nyt kunnolla tai moderoin" lastentarha- jutut. Parempi ettei moderointeja edes näy.![]()
Loppuosaan sanon sen verran, että Luoja auttakoon minua olemasta huomautteleva mode.
Niin, en tiedä. Modet eivät pääse koodiin käsiksi.Onhan nytkin mahdollisuus lukita/poistaa oma aloittama ketju niin eikös tuommonen pikku moderointi ois myös mahdollista...Ehdotus numero 1 on mielestäni hyvä, mutta epäilen josko foorumin softa tämmöiseen taipuu... Ylläpito tietänee. Tosin älämölöähän sekin tietäisi kun aloittaja saisi poistella kaikki ei-toivotut kommentit ja lopputulos olisi DDR:ää. = Kaikki samaa mieltä.Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.
Tuppervaarin ehdotus huomattelevasta modesta on huono, olihan täällä joskus selllainen. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin moden "nyt kunnolla tai moderoin" lastentarha- jutut. Parempi ettei moderointeja edes näy.![]()
Loppuosaan sanon sen verran, että Luoja auttakoon minua olemasta huomautteleva mode.
Vastasit juuri syyn miksi moista ei sallita. Vip-jäsenillä ja MotOrg ry:n käyttäjäryhmällä on oikeus poistaa koko aloittamansa ketju jos siltä tuntuu - yksittäisiä viestejä ei.Ehdotus numero 1 on mielestäni hyvä, mutta epäilen josko foorumin softa tämmöiseen taipuu... Ylläpito tietänee. Tosin älämölöähän sekin tietäisi kun aloittaja saisi poistella kaikki ei-toivotut kommentit ja lopputulos olisi DDR:ää. = Kaikki samaa mieltä.Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.![]()
Mulla oli mielessä vanha aloittamani ketju Bläkkärin modauksista. Ihan asiaa sinne tulikin, mutta sitte alko tulla punttisalivittuilua tyypeiltä jotka tuskin oli ajaneet Bläkkärillä. Miks koko ketju olis pitänyt poistaa tai laittaa lukkoon?Vastasit juuri syyn miksi moista ei sallita. Vip-jäsenillä ja MotOrg ry:n käyttäjäryhmällä on oikeus poistaa koko aloittamansa ketju jos siltä tuntuu - yksittäisiä viestejä ei.Ehdotus numero 1 on mielestäni hyvä, mutta epäilen josko foorumin softa tämmöiseen taipuu... Ylläpito tietänee. Tosin älämölöähän sekin tietäisi kun aloittaja saisi poistella kaikki ei-toivotut kommentit ja lopputulos olisi DDR:ää. = Kaikki samaa mieltä.Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.![]()
Tavallaan tuossa on ihan hyvä kynnys, nimittäin jos joku katsoo että paskan määrä ketjussa on liikaa niin sitten poistaa koko ketjun. Yksittäisten viestien poistoa en kannata jokaiselle käyttäjälle.
Siellä on se nappi jolla voi pyytää moderaattoreilta siivousta - eli kyllä niitä yksittäisiä viestejä sieltä pois saa kun pyytää. Koko ketjun saa sitten itse pois jos siltä tuntuu.Mulla oli mielessä vanha aloittamani ketju Bläkkärin modauksista. Ihan asiaa sinne tulikin, mutta sitte alko tulla punttisalivittuilua tyypeiltä jotka tuskin oli ajaneet Bläkkärillä. Miks koko ketju olis pitänyt poistaa tai laittaa lukkoon?
Se että mä sanon ettei sitä ole sallittu, eikä mun mielestä tulisikaan sallia ei tarkoita sitä ettei tollasta vois tulla. Ei se mun sana mikään laki ole - sanoin vaan mielipiteeni.sanoi:Mutta joo, vain ehdotus, eikä mikään yllätys että se tuli alasammutuksi niinkuin kaikki muutkin ehdotukset.
Itse kannatan Jassua kyllä tässä. Ei ketjun aloittaneelle sen laajempia valtuuksia kuin korkeintaa poistaa aloittamansa ketju. Muutoinhan sitä pian olisi ketju, jossa ei ole väittelyä (asiallista sellaista), kun aloittaja voisi pitää ketjun halutessaan vain tietyn näkökannan omaavana. Eiköhän se ole riittävä, että viestistä voi raportoida perusteiden kanssa, miksi haluaa jonkin viestin poistettavan tietystä ketjusta.Mulla oli mielessä vanha aloittamani ketju Bläkkärin modauksista. Ihan asiaa sinne tulikin, mutta sitte alko tulla punttisalivittuilua tyypeiltä jotka tuskin oli ajaneet Bläkkärillä. Miks koko ketju olis pitänyt poistaa tai laittaa lukkoon?Vastasit juuri syyn miksi moista ei sallita. Vip-jäsenillä ja MotOrg ry:n käyttäjäryhmällä on oikeus poistaa koko aloittamansa ketju jos siltä tuntuu - yksittäisiä viestejä ei.Ehdotus numero 1 on mielestäni hyvä, mutta epäilen josko foorumin softa tämmöiseen taipuu... Ylläpito tietänee. Tosin älämölöähän sekin tietäisi kun aloittaja saisi poistella kaikki ei-toivotut kommentit ja lopputulos olisi DDR:ää. = Kaikki samaa mieltä.Tekniikka, matkailu, merkkikohtaisissa, jne missä yritetään pysyä asiassa, voisi ketjun aloittajalla olla oikeus poistaa scheisse ketjustaan.![]()
Tavallaan tuossa on ihan hyvä kynnys, nimittäin jos joku katsoo että paskan määrä ketjussa on liikaa niin sitten poistaa koko ketjun. Yksittäisten viestien poistoa en kannata jokaiselle käyttäjälle.
Joihinkin infotyyppisiin juttuihin toi sopis. Mutta joo, vain ehdotus, eikä mikään yllätys että se tuli alasammutuksi niinkuin kaikki muutkin ehdotukset.
Hiffasit asian ytimen, keskustelu kuolisi totaalisesti tuohon muutokseen - näin ainakin 7.5 vuoden kokemuksella uskaltaisin väittää.Itse kannatan Jassua kyllä tässä. Ei ketjun aloittaneelle sen laajempia valtuuksia kuin korkeintaa poistaa aloittamansa ketju. Muutoinhan sitä pian olisi ketju, jossa ei ole väittelyä (asiallista sellaista), kun aloittaja voisi pitää ketjun halutessaan vain tietyn näkökannan omaavana. Eiköhän se ole riittävä, että viestistä voi raportoida perusteiden kanssa, miksi haluaa jonkin viestin poistettavan tietystä ketjusta.
Seurasin tuota aiempaa ketjua alussa taustalla mielenkiinnolla ja tein siitä hieman yhteenvetoakin - ei mennyt kuitenkaan kauaa kun muutaman käyttäjän jankutuksenomainen provoilu sai mun mielenkiinnon lopahtamaan aivan totaalisesti. Sen takia en sinne ketjuun paljoa mitään vastaillutkaan.sanoi:Ja kompataan samalla KariFia. Tämä uusi ketju on idealtaan fiksu ja .orgia kehittävä (konkreettisia kehitysehdotuksia, miten homma saadaan toimivammaksi), mutta jos tänne aletaan heittää juttuja samalla tasolla kuin edellisessä ketjussa, niin idea häipyy kokonaan. Joten kiitos Kriisille (ja jos joku muukin on ko. hommaa hoitanut) tämän ketjun asiallisesta siivoilusta heti alkuunsa.