• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MJL-Huolto Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja häpi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, huolto toimii, varaosat ei.

Vuosi sitten kaasuvaijerit 7 viikkoa, nyt eturatas, jotain viidettä viikkoa menossa, eikä puhelua kuulu. JT:n rattaan saan vaikkapa Allrightista kahteen päivään, mutta kun ajatteli taas suosia hyvää huoltoliikettä, tyhmä kun olen.

Pikku juttu, eikä kriittinen kuten kaasuvaijerit, koska olisin vain halunnut kokeilla piikkiä suurempaa eturatasta. Väärä paikka yrittää ostaa varaosia, kun eivät saa niitä itselleen tai asiakkaalle tahi sitten eivät vaan osaa hoitaa sitä puolta hommista tms.

P.S. Ramin kanssa asiasta keskustelin ja lupasi soittaa, kun...

Olen jo huollattanut Matin käsissä xx:n muutamana kesänä ja voin kyllä sanoa et mies kyllä osaa asiansa..ja jos joku titää mopoista enenmän niin ihmetttelen suuresti asiaa..

tulevana torstainan jälleen vien moponi huoltoon..
tohtorin käsiin..
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

suosittelen kaikille

baaa.gif

Joo, huolto toimii, varaosat ei.

Vuosi sitten kaasuvaijerit 7 viikkoa, nyt eturatas, jotain viidettä viikkoa menossa, eikä puhelua kuulu. JT:n rattaan saan vaikkapa Allrightista kahteen päivään, mutta kun ajatteli taas suosia hyvää huoltoliikettä, tyhmä kun olen.

Pikku juttu, eikä kriittinen kuten kaasuvaijerit, koska olisin vain halunnut kokeilla piikkiä suurempaa eturatasta. Väärä paikka yrittää ostaa varaosia, kun eivät saa niitä itselleen tai asiakkaalle tahi sitten eivät vaan osaa hoitaa sitä puolta hommista tms.

P.S. Ramin kanssa asiasta keskustelin ja lupasi soittaa, kun...
Peukut meikäläiseltäkin MJL:lle, mutta ALASPÄIN. Tilasinpa toimenpiteen pyörälleni kahdeksan päivää ennen, jotta ehtivät tilata tarvittavat osat. Viedessäni pyörän kaikki oli OK, mutta iltapäivällä osat olivatkin kadonneet. Kun kolmeen päivään ei tapahtunut mitään hain pyörän pois. Valiteltiin kovasti, että osien saanti on niin vaikeaa että. Samat osat hain Helsingin pyörästä ja Moposta alle päivän varoitusajalla, että silleen.
Ajatus siitä, että asiakkaan pyörän seisottaminen firman pihalla ei maksa firmalle mitään, ei ihan pidä paikkaansa. Minä vien rahani jatkossa ihan jonnekin muualle ja suosittelen vahvasti muille samaa.

MJL huollossa millen

- läppärunkojen synkkaus
- Co arvojen perussäätö (heillä kun on se Axon
viimekesänä ja toimi.
Rangastyön hinta irtorenkaille ja vanteille tosin oli suolainen, joten 2km itäänpäin ajatutti.

Keulahuolto.

Ammattimiehiä, arvostavat työnsä jälkeä.

Alustavasta hinta-arviosta tultiin laskun maksun yhteydessä vielä alaspäin asiakkaan hyväksi
062802jumpie_prv.gif

Mun pyörä osaa jo itestään tonne Valuraudantielle, on se niin monta kertaa siellä käynyt. Ja käy vastedeskin. Palvelu toimii aina, Järvisen Matti tuntuu oikeesti olevan kiinnostunut siitä että asiakkaalla on toimiva pyörä ja siihen saa sitä palvelua mitä asiakas haluaa ja mikä on pyörälle parasta.

Iso käsi koko ryhmälle!
sport05.gif

Suuri kiitos teille Caponordin hermoja raastavan vian löytämisestä ja korjauksesta :jippikaijee:
Vika olikin vain päin peetä säädetyssä ruiskussa :no:

cebari sanoi:
Suuri kiitos teille Caponordin hermoja raastavan vian löytämisestä ja korjauksesta :jippikaijee:
Vika olikin vain päin peetä säädetyssä ruiskussa :no:

Paitsi ettei ollutkaan. Homma jatkuu vielä ja loma alkaa siis kännillä :kääk:

Loppujen lopuksi vika löytyi ja korjattiinkin. Vika oli juuri siinä piuhasarjassa jonka sanoin kun pyörän sinne vein :p

Viimeksi muokattu:
Kymmenen peukkua ylös Järviselle :thumbup:
Saavuin paikalle ilman ajanvarausta hakemaan apua fasun kytkinsäätöongelmaan, josta oli saatu monenlaista diagnoosia niin toisen huollon kuin .ORG-konsulttien toimesta. Hommaan tartuttiin heti, ongelma oli selvillä viidessä minuutissa (ja se oli eri kuin toisen huollon tai .ORG-konsulttien diagnoosi) ja korjattu hetkeä myöhemmin. Hinta oli niin edullinen että hävetti.

Tällaista asennetta en muista auto/mp-huolloissa kohdanneeni sitten LMS Racingin wanhojen hyvien aikojen, täällä tulen teettämään pyörähuollot jatkossa.

:thumbup:

MT-01 huollettu. Hyvä meininki, kohtuuhinta ja erinomainen lopputulos. Kiitokset Ramille. :respect:

Ei voi kuin ruusuja jakaa. Aprilia pääsi päivän varoitusajalla tuonne hoitoon ja todella asiantuntevaa porukkaa tuntuisi tuolla tallissa pyörivän :)

Huono lafka! Vein Tuonon hyväkuntoiset etuiskarit stefa vaihtoon ja jos menin hakemaan sain vanhat RSV iskarit, nyt on asja poliisissä.

Tuono sanoi:
Huono lafka! Vein Tuonon hyväkuntoiset etuiskarit stefa vaihtoon ja jos menin hakemaan sain vanhat RSV iskarit, nyt on asja poliisissä.

Nyt hukkuu viesti kieliopillisiin virheisiin. Ei taida suomi olla äidinkieli. Koitatatko vaikka englanniksi? Lisäksi kehotan ottamaan happea, ja ennen poliisia kuitenkin olemaan yhteydessä huoltoon.

Juu, olen eestilainen, kävimme tänään paikanpäällä ja he nauroivat päin naama, että olen hullu ja mä olin antanut ne vanhat RSV iskarit heille huoltoon, anteeksi että huonosti kirjotettu!

Tuono sanoi:
Juu, olen eestilainen, kävimme tänään paikanpäällä ja he nauroivat päin naama, että olen hullu ja mä olin antanut ne vanhat RSV iskarit heille huoltoon, anteeksi että huonosti kirjotettu!

Mitkä iskarit sinä olit sinne vienyt? Kuulostaa erikoiselta jos ihan eri tavaraa olisi tullut takaisin. Pakko olla jokin sekaannus, koska mitä huolto hyötyisi siitä että antaisi jonkun toisen tavarat sinulle omiesi sijaan?

Itselläni edelleen pelkkää positiivista sanottavaa MJL-huollosta, sinne vien Millen jatkossakin :)

Ma vein Tuono 07 iskarit ja tilalle sain joku RSV iskarit, koska iskareissa olit tämmuset kulumisraitat, mitkä tulevat RSV pyörässä ja ne on noin vanhat ja työpintaa on liian kulunut ja iskarit ei tee iskari töita, uskon että on sisältä liian kulunut.

MJL Huolto on ihan ykkönen iskarihuoltajana Suomessa. Harvoja pajoja, jossa oikeasti ymmärretään iskareiden toiminta ja sielunelämä. Omien pyörieni iskarit huollettu siellä pitkään ja varmasti jatkossakin. Samalla pajalla rakennetaan ja huolletaan myös monen RR-kisakuskin jousitukset, niin SM- kuin kansainvälisissä sarjoissa voittopokaaleja kahmineiden kuljettajien.

Vaikea uskoa että:
- sekottaisivat Tuonon ja RSV:n iskarit
- antaisivat tahallaan tai vahingossa väärät tolpat takaisin
- tähän aikaan vuodesta olisi niin paljon samaan aikaan iskareita huollossa että edes teoriassa voisi mennä sekaisin

Kun vanha iskari huollon yhteydessä kunnolla putsataan ja pestään ulkopuoleltakin, niin saattaa ne olemassa olevat käytön jäljet tulla paremmin näkyviin...

Tuono sanoi:
Ma vein Tuono 07 iskarit ja tilalle sain joku RSV iskarit, koska iskareissa olit tämmuset kulumisraitat, mitkä tulevat RSV pyörässä ja ne on noin vanhat ja työpintaa on liian kulunut ja iskarit ei tee iskari töita, uskon että on sisältä liian kulunut.

Öööö. Osanumeron perusteella sekä RSVR:ssä ja Tuonossa olisi samat pumput. Miten siinä RSV:ssä voi tulla iskareihin jotain jälkiä joita Tuonossa ei tule?

D-Iivil sanoi:
Öööö. Osanumeron perusteella sekä RSVR:ssä ja Tuonossa olisi samat pumput. Miten siinä RSV:ssä voi tulla iskareihin jotain jälkiä joita Tuonossa ei tule?

Vaikka osa on sama, niin eikö se voi olla eri malleissa erilaisella kiinnikkeellä kiinni?

Ja eipä olisi ensimmäinen kerta kun Suomessa miesvaltaisella alalla saa paskempaa palvelua jos asiakas on väärää sukupuolta, rotua tai kansalaisuutta.

Back