• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitkä laakerit vanteisiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kake1969q
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No prkl, otamma pyörän irti ja kokeillaas laittaa CRC:n samanlaisessa mutta sinisessä tuubissa olevaa laakerirasvaa. Taitaa vaan olla vähän vaikea saada vanhoja pois, onpahan vapaapäiville rassattavaa :D

Ja kun oikeen SKF:n huoltomanuaalia lähdette seuraamaan, niin tuollaiseen jatkuvasti pyörivään laakeriin vain kolmasosa tilavuudesta rasvaa. Liika rasva heikentää lämmön johtumista pois laakerista.

lario sanoi:
Rasvakeskutelu saattaa karata delvacci-osastolle. Jokaisella on oma rasva paras...
Joo ja sitten on se koulukunta, joka ei laita mitään tuonne akseliin tai laakereihin -> kerää kuulemma paskaa. Mä laitoin tuossa takarenkaan vaihdon yhteydessä akseliin ja laakereihin CRC:n laakerirasvaa ja tuskin tuon kanssa/takia metsään mennään.

No Motonetti se teki viime vuonna yrityksenä HUIMAAVAN tuloksen. Ja tulos, tai ulos, sanoovat jotkut
Mutta pitäskö semmosten mopojen, joissa ei ole kuin sivuseisontatuki, paikkaa hieman muuttaa talvisäilytyksessä, ettei sen laakerin kuulan pistemäinen kuormitus vaurioita sitä laakerin ulkokehän sisäpintaa pitkään kuormittaessa samasta kohdasta
Tämä on ohje VOIMAKONEIDEN, joita ei pitkään aikaan käytetä, varastoinnissa. Akselin päästä hiukan pyöräyttäen.

Sarkasmi on taiteenlaji.

Tulipa Wemotosta tilattua eteen ja taakse laakerit ja pölysuojat. Yhteensä 60 euroa. Onnistui himasta päätteen ääreltä. Paljonko noin suurin piirtein otin takkiini versus laakerikauppa?

JMH sanoi:
Tulipa Wemotosta tilattua eteen ja taakse laakerit ja pölysuojat. Yhteensä 60 euroa. Onnistui himasta päätteen ääreltä. Paljonko noin suurin piirtein otin takkiini versus laakerikauppa?

Taisit säästää noin 20e. Ton verran tulee säästöä mun mopon laakereissa Laakerikeskus vs. Brittiläinen vastaava.

JMH sanoi:

-JuhaK- sanoi:
Taisit säästää noin 20e. Ton verran tulee säästöä mun mopon laakereissa Laakerikeskus vs. Brittiläinen vastaava.

Laakerit ja pölysuojat saapuivat. Kyoto on merkki, mitä täällä Shy jo muistelikin. Firmalla menee ilmeisesti nykyisin paremmin, kun minä sain muistilappuja, mutta Shy viime joulukuussa ei.

Edit:
Eipäs kun Shy muisteli just noita Koyon laakereita. Mulle tuli Kyoto. Sehän on ihan eri.

Viimeksi muokattu:
JMH sanoi:
Laakerit ja pölysuojat saapuivat. Kyoto on merkki, mitä täällä Shy jo muistelikin. Firmalla menee ilmeisesti nykyisin paremmin, kun minä sain muistilappuja, mutta Shy viime joulukuussa ei.

Mullekin tuli kaikki laakerit (C3) ja stefat eteen, 56e posteineen.

IMG_20130304_141700_zps0fdc39a5.jpg

Back