Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ja sitten on se koulukunta, joka ei laita mitään tuonne akseliin tai laakereihin -> kerää kuulemma paskaa. Mä laitoin tuossa takarenkaan vaihdon yhteydessä akseliin ja laakereihin CRC:n laakerirasvaa ja tuskin tuon kanssa/takia metsään mennään.lario sanoi:Rasvakeskutelu saattaa karata delvacci-osastolle. Jokaisella on oma rasva paras...
Seikkailu_R sanoi:C3 mallia ovat, ja kulutusosia ihan ilman painepesuriakin.
JMH sanoi:Tulipa Wemotosta tilattua eteen ja taakse laakerit ja pölysuojat. Yhteensä 60 euroa. Onnistui himasta päätteen ääreltä. Paljonko noin suurin piirtein otin takkiini versus laakerikauppa?
JMH sanoi:Tulipa Wemotosta tilattua eteen ja taakse laakerit ja pölysuojat. Yhteensä 60 euroa. Onnistui himasta päätteen ääreltä. Paljonko noin suurin piirtein otin takkiini versus laakerikauppa?
-JuhaK- sanoi:Taisit säästää noin 20e. Ton verran tulee säästöä mun mopon laakereissa Laakerikeskus vs. Brittiläinen vastaava.
JMH sanoi:Laakerit ja pölysuojat saapuivat. Kyoto on merkki, mitä täällä Shy jo muistelikin. Firmalla menee ilmeisesti nykyisin paremmin, kun minä sain muistilappuja, mutta Shy viime joulukuussa ei.
vma sanoi:Missä Honda malleissa noita erikoismitoitettuja pyörälaakereita löytyy?
Vastaus: ei missään.