• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitkä fiilikset naismotoristeista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeroXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitkä fiilikset naismotoristeista? -

• [Herättää kunnioitusta]

Ääniä: 3 100,0%
  • [Kumpa minunkin Vaimoni]

Ääniä: 0 0,0%
  • [Herättää sääliä]

• [Mitä tunget miesten maailmaan]

• [Pysyisi kotona kattiloidensa parissa]

• Ääniä yhteensä
    3
Mitkä fiilikset naismotoristeista?
Tosi kivat, mä oon ainaski tosi hyvä tyyppi... joku muukin on joskus ollut samaa mieltä
cool.gif
..

No niin, mulle on kohtuu sama mitä sukupuolta on, tietysti komeita könsikkäitä katsoo ilokseen tauoilla, mutta kun tarpeeksi vanhaksi elää tietää ettei se näkö vaan luonto. Kauniskin voi olla rumaa ja päinvastoin. Ajaessa ei yleensä ehdi kuin keskittyä olennaiseen, mikä mulle on tie ja pyörän pitäminen sen päällä.

Mutta kyytiläisiä jotka ei itse aja lainkaan on vaikea ymmärtää, tää on niin kivaaaaa......
buttrock.gif

Enpä ole tätä harrastusta ajatellutkaan sukupuoli näkökulmasta - enkä ajattele jatkossakaan.

Kuski on kuski. Toiset osaa toiset ei ja osaamisella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Itsekkin opettelen joka kerta kun ulkoiulutan mopoa.

Toki joskus näköhavainnon perusteella saattaa keskittyminen herpaantua.

Eipä suurempia tunteita herää, motoristeja kuten muutkin, samaa kohtelua saavat molemmat sukupuolet.

Vaikka hoikat naiset(erityisesti 21-30 vuotiaat) ovatkin kauniita. Pysyvät käytöstavat, tunteet ja katse kurissa(kokemukset vaikuttavat). Käyttäydyn kun en olisi huomannutkaan toisen sukupuolta ja myöhemmin poistuttuani paikalta olen kuin en olisi ketään nähnyt.

Lyhyesti.... mitä väliä sillä on mitä jalkojen välistä löytyy, moottoripyörä siellä kuitenkin on.

Omanikin tykkää moottoripyöräilystä, mutta kyytiläisen kannalta..
Olishan se kiva ku ajelis omalla, ei se kyydittäminen niin hauskaa ole kuin sooloajo.
062802moto_prv.gif
inlove.gif

Hienoa nähdä naisia pyörien päällä. Viime kesänä katseltiin kaverin kanssa Alastarossa, että onpas tytöllä nätti pyörä: CBR 600RR, oli viimetteen päälle piukka nahkapuku, blondi letti hulmusi kypärän alta, vauhtia ihan kivasti radalla ja kun nähtiin varikolla niin kuskilla ikää 50+  
bowdown.gif

Back