• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitkä fiilikset naismotoristeista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeroXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitkä fiilikset naismotoristeista? -

• [Herättää kunnioitusta]

Ääniä: 3 100,0%
  • [Kumpa minunkin Vaimoni]

Ääniä: 0 0,0%
  • [Herättää sääliä]

• [Mitä tunget miesten maailmaan]

• [Pysyisi kotona kattiloidensa parissa]

• Ääniä yhteensä
    3
Ihan mukavia fiiliksiä. Mieluummin ajan perässä kuin ohitan.
wink.gif

Mun mielestä ihan sama, että onko kuski nainen vai mies.

Tosin onneksi oma avokki on nainen, kun kerta motoristi on.
biggrin.gif

Kunnioitusta herättää paitsi silloin kuin tulee vastaan pariskunta jonka miespuolisella on ihanuus-tänvuodenmalli-tehokkainforever ja naiselle ostettu joku 250cc 80-luvun just toimiva peli...

Naiset: ottakaa se pyörä minkä haluatte, vaikka se ois kuutioltaan isompi kuin miehenne peli.
Tohon on törmätty. Ostin mitä halusin, ja isot pojat motkotti aikansa
blush.gif
. Mutta, hyvin on kelvannut kun on tarvittu pyörää lainaan.

inlove.gif

voi, kyllä kelpaisi mullekin...
Voitaisiin körötellä peräkkäin kesäretkiä ja lukea wanhoja prätkälehtiä soffalla villasukat jalassa...huoh

062802moto_prv.gif

inlove.gif
 Olishan,se kiva jos näitä,50v. neitejä ajelis
enemmän,olis sedällekkin kahviseuraa,kun pysähtyy....
tuolla matkan varrella....
sport05.gif
kivaahan sen makanteon
pitäis olla.....

Ajokamppeiden alta ei kyllä liikenteessä erota mitä sukupuolta kukakin edustaa. Kait tän voisi kiteyttää niin ettei ole mitään merkitystä sillä millaisilla kromosomeilla on maailmaan putkahtanut, teoistaan ihmiset kuitenkin lopulta tunnetaan. Pätee myös motoristeihin.

Tyhmät vastausvaihtoehdot. En vastannut mihinkään.

Onhan niitä päiviä, kun ajattelee, että suksikoon kuuseen koko naisväki... Sit taas toisaalta ajattelee, että onhan se kivaa kun on vastakkainen sukupuoli olemassa. Sille ei vaan voi mitään, että luonto vetää tikanpojan puuhun.

Kun katselee noita meidän naisia pk-ajeluilla, eipä siinä ole väliä kulkeeko edelläni nainen vai mies. Ihan samalla lailla mennään, riippumatta, minkä sorttinen kalu löytyy haalareista.

Kyllä se vaan väriä tekee elämään, kun mimmit on mukana keimeissä. Ihan turha sanoa, kyllä kaikki prätkämimmit on jees... Kyllä mä toivoisin, että olisi enemän tyttösiä meidän ajeluilla mukana sekä näillä palstoilla.

-M

Niin. "Miesten maailma" tämäkin on, alunperin. Siitähän joku nainen teki pitkän tutkimuksenkin, seuraamalla kerholla miesten touhuja.
Sinänsä kysymysvaihtoehdot herättivät minussakin asenteita ja lisäkysymyksiä...

Aloittaja kylläkin sanoi itse sekä kunnioittavansa että _ihailevansa_ ja se on jo eri juttu kuin pelkkä "kunnioitus" - mikä taas kuulostaa hieman jo "pelonsekaiselta".
smile_org.gif
 Siltä että katsotaan kaukaa...

Sitten tuo "kunpa minunkin vaimoni",niin - missä elämänvaiheessa?  Silloin kun lapset on pieniä ja arki on rankkaa, (tai muulloinkin) ehkä se sittenkin on monille miehille nimenomaan jotain "omaa", pieni hengähdystauko ja breikki perhe-elämästä. Lähteä "poikien kanssa" ajelemaan tai mennä talliin ropaamaan pyörää?

Entäs kun sanotaan kotona että mennään "poikien kanssa" ajelemaan, ja org-ajelulla alkaisikin olemaan joukosta puolet naikkosia? Joko kotona alkaisi tulla kysymyksiä?
smile_org.gif

Asia ei vaan ole vallan yksiselitteinen.
wink.gif

Mikäs niissä. Mukava olis olla kyydissä tai kyydittää, mutta nykyisellään joutuu vaan yrittää pysyä perässä.
biggrin.gif

Aivan surkeat vaihtoehdot. Herättääkö autolla vastaantuleva nainen muka jotain tunteita?
Siis muutakin kuin sen pelon tunteen.
tounge.gif

Pistin eka kohtaan paremman vaihtoehdon puutteessa. Ei kylläkään herätä kunnioitusta sen paremmin kuin muitakaan tunteita. Eikö se nyt 2000- luvulla pitäisi olla itsestään selvä, että naiset voivat harrastaa samanlaisia juttuja , kuin miehetkin?
Yleensäkin mun kunnioitukseni herättää ihan muut jutut, kuin jonkin kikottimen kuskaaminen.

Hienoa kuitenkin, että motoristeista löytyy myös naisia  
smile_org.gif
+1.

Joo ei ajoneuvo miestäkään loppupeleissä tee.
wink.gif

Asia ei vaan ole vallan yksiselitteinen.
wink.gif
Éi ole, ei... Sen takia se pitääkin rajata, ja niinhän siinä kävi. Kysymysten asettelu kuvaa hyvin kysyjän motiiveja ja taitoja. Tuskin oli kovin ajatellusti asetetut kyssärit, tai sitten ne oli ajateltu juuri niin...

Mun mielestä sen peheyksikön toiminta on jokaisen itsensä vastuulla, joten voidaan ihan hyvin kysyä miehisessä maailmassa, eikö olekin virkistävää saada mimmit mukaan hommaan. Mun ei tarvitse kantaa mitään syyllisyyksiä siitä, jos harrastuksessa on mukana naisia. Onhan se nykyään ihan mahdotonta mennä minnekään, jos tarvitsisi peljätä mustasukkaista eukkoa. Uimahalliin tai punttisalilekaan ei voisi mennä, jos mun tarttis kiertää naiset kaukaa ja pelätä sitä, että mitä minusta ajatellaan, kun mä menen noin...

Mutta kuten aina. Miehetkin pitää tätä moottoripyöräilyä virkistävänä harrastuksena. Jos tähän sekoitetaan perhe-elämää, tarkoitan ajonautintoon, silloin ollaan ihan väärillä jäljillä. Jokaisen vastuuta tuntevan ihmisen täytyy ymmärtää perhe-elämän rajat ja velvollisuudet, niin silloin voiaan ihan hyvin puhua harrastamisesta, ihan hyvin omintunnoin. Voidaan ihan rauhassa keskittyä harrastukseen, jos ollaan hoidettu leiviskämme hyvin kotona.

Mä uskon siihen, että monet miehet hakee täältä elämäänsä lisäarvoa, siitä huolimatta että naisia liikkuu joukossa mukana. Jos jannut (lue hyvin monet) kokee täällä tulevansa saarnatuiksi, ne vaihtaa kovin nopeasti tonttia. Monet ei jaksa kuunnella moraalisaarnoja yhtään. On ihan jokaisen oma asia, kuin hommat hoitaa himassa ja kuinka syvälle katsoo naisten perään...

Ei pätkääkään kiinnosta se, kuka ajattelee ja mitä mun hommeleista. Tää on nastaa, tuulettaa kivasti korvienväliä.

wink.gif
smile_org.gif

-M

Niinpä. Ei kaikki miehet ole samanlaisia. Eikä siis "naismotoristi"kaan ole noin vaan määriteltävissä. Meitäkin on moneksi.

Ja silti: jokainen sen oman tonttinsa toki hoitelee tai jättää hoitamatta.

Mutta gallupin aloittajaa arvostelematta: pakkohan näissä on yleistää. Ja pääasiahan on kun keskustelua ja ajatuksia syntyy!
thumbs-up.gif

Mulle se on ollut elämäntapa vuodesta -84, ni paha ottaa kantaa tähän "perheneuvotteluasiaan".

Joskus sillon ennen vanhaan se vielä herätti huomiota muissa ihmisissä, et akka ajaa mopolla..tänä pänä ihan normi hommaa!

Mites ton mopon liikutteluun tarvitaan "munia"....en oo viel siihen keksiny yhtään hyvää selitystä...
omg.gif

Mulle se on ollut elämäntapa vuodesta -84, ni paha ottaa kantaa tähän "perheneuvotteluasiaan".

Joskus sillon ennen vanhaan se vielä herätti huomiota muissa ihmisissä, et akka ajaa mopolla..tänä pänä ihan normi hommaa!

Mites ton mopon liikutteluun tarvitaan "munia"....en oo viel siihen keksiny yhtään hyvää selitystä...
omg.gif
Siihen ei todellakaan tarvita munia  
biggrin.gif

Olen "seuraillut" Naismotoristien menoa ja kateellisena joutuu katsoon kun vetävät hienosti  
bowdown.gif

Viestejä 1100 XX

Back