Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootpas hätäinen, oota nyt edes vähän pidempään..kiitos runsaasta vastauksista.![]()
onko ollut vikoja?07:lla on aina kotiin tultu...,takana toki vasta 33000km.![]()
Minkä ikäisellä kävit päräyttään?tiistaina se vihdoin toteutui kävin kokeilemassa gt tä. mahtava vehjesvääntöä on kuin kuppilassa
hieno asento ja paljon muuta...GT ISOILLA KIRJAIMILLA, on seuraava pyöräni.![]()
06 mahtava peli. oon ihan otettu. kunhan saan tuon myytyä niin ostan pois. talvella tulee GT.Minkä ikäisellä kävit päräyttään?tiistaina se vihdoin toteutui kävin kokeilemassa gt tä. mahtava vehjesvääntöä on kuin kuppilassa
hieno asento ja paljon muuta...GT ISOILLA KIRJAIMILLA, on seuraava pyöräni.![]()
gt niinkuin lt kin on pyörä. mutta meneppä lt eellä mutkiin. voi onnistua mutta ei multa.Mikäs tossa GT:ssä nyt niin ihmeellistä on?
Ensinnäkin se on alipainoinen jos vertaa LT:hen. Ja alitehoinen jos vertaa S:ssään! Kopromissi!
t. Repa
No, makuasioita sinänsä. Itse vaihdoin Goldwinigstä LT:hen ja kyllähän LT:llä voi mennä mutkiin aika vauhdikkaasti kun vertaa 1200/1500 GW:hen. Ne tuntuvat ihan lehmiltä mutkatiellä. No GW 1800 on kyllä yhtä hyvä kuin LT mutkatiellä, mutta tosi on että eri pyörät on tarkoitettu mutkatielle vauhdikkaaseen ajoon. Minulle kyllä LT riittää mainiosti. S:llä olen ajanut jonkin verran, mutta kun ei kantti riitä siihen mihin pyörä pystyy.gt niinkuin lt kin on pyörä. mutta meneppä lt eellä mutkiin. voi onnistua mutta ei multa.Mikäs tossa GT:ssä nyt niin ihmeellistä on?
Ensinnäkin se on alipainoinen jos vertaa LT:hen. Ja alitehoinen jos vertaa S:ssään! Kopromissi!
t. Repa