Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijjai aijjai... Nyt kerjäät verta nenästäs...Moottoripyörä on moottoripyörä skootteri on...![]()
Vieläkin mua ihmetyttää tää...jos sä seisot kadunpuoleisella reunalla?Ei, ei ,ei todellakaan. Auto ajoi ihan tasaista vauhtia. Minä en suinkaan seissyt ajoradalla, vaan kuta kuinkin lähellä kadun reunassa olevan auton kadunpuoleista kylkeä siirtyäkseni sitten auton ovelle,
No kyllä tuo miusta aika selvästi tuossa on sanottu "lähellä kadun reunassa olevan auton kadunpuoleista kylkeä" eli juurikin kuskin puolella.Vieläkin mua ihmetyttää tää...jos sä seisot kadunpuoleisella reunalla?Ei, ei ,ei todellakaan. Auto ajoi ihan tasaista vauhtia. Minä en suinkaan seissyt ajoradalla, vaan kuta kuinkin lähellä kadun reunassa olevan auton kadunpuoleista kylkeä siirtyäkseni sitten auton ovelle,
Niin miten motoristi voi koukata sun varpailles? Eihän se voi tulla sinne auton taakse, ettei se pamahtas pahki siihen autoon?
Rattihan on auton vasemmalla puolella takaapäin katsottuna?Siis kaistan puolella?
Vänkärin paikallehan, et voinut mennä, koska sinne olisit päässyt katukäytävältä.
Anteeks, että jänkään, mut pitäähän faktat saada oikein???
jees, näitä ei kukaan jää kaipaamaan. Harmittaa vaan että voivat teloa toisia liikenteessä; vetäis vaan yksikseen kallioleikkaukseen.k***päitä liikkuu kaikilla vehkeillä, toivottavasti tappavat vaan itsensä. Onneksi darvinismi toimii pitkässä juoksussa.
harvoin parkkeerataan nokka vasten menosuuntaa...Kun kadulle parkkeeraat, on kuskin puoli automaattisesti kaistan puolella.No kyllä tuo miusta aika selvästi tuossa on sanottu "lähellä kadun reunassa olevan auton kadunpuoleista kylkeä" eli juurikin kuskin puolella.Vieläkin mua ihmetyttää tää...jos sä seisot kadunpuoleisella reunalla?Ei, ei ,ei todellakaan. Auto ajoi ihan tasaista vauhtia. Minä en suinkaan seissyt ajoradalla, vaan kuta kuinkin lähellä kadun reunassa olevan auton kadunpuoleista kylkeä siirtyäkseni sitten auton ovelle,
Niin miten motoristi voi koukata sun varpailles? Eihän se voi tulla sinne auton taakse, ettei se pamahtas pahki siihen autoon?
Rattihan on auton vasemmalla puolella takaapäin katsottuna?Siis kaistan puolella?
Vänkärin paikallehan, et voinut mennä, koska sinne olisit päässyt katukäytävältä.
Anteeks, että jänkään, mut pitäähän faktat saada oikein???
Aivan. Miksi motoristi otti lain omiin käsiinsä ohittamalla oikealta ja ajamalla päin punaista?No miks se motoristi sitten sen sai ottaaVoi hyvänen aika!Tuossa tilanteessa on täysin hyväksyttävää vetää kuskia plexiin kauppakassilla tai tunkilla tai mitä nyt sattuu käsissä olemaan.Olin tänään asioilla kaupungilla. Kadun varrella seisoessani ennen siirtymistä auton rattiin vältyin nippa nappa jäämästä sinisen kyykyn alle, koska arvoisa kuski ohitti edellään ajavan auton sen oikealta puolelta reippaaseen ylinopeuteen kiihdyttäen ja ajoi melkein varpaideni ylitse.
Jos ei itse noudata lakia niin ei pitäisi odottaa muidenkaan sitä noudattavan; lisäksi itse kokisin ko kuljettajan uhkaavan terveyttäni = itsepuolustus täysin hyväksyttävää.
Moottoripyöräilijä ohitti ruuhkassa jonon. Yksi pelästyi. Pitääkö mopoilija siis tappaa?
Ei helvetti mitä roskaa. Lakia ei oteta omiin käsiin. Miljoonat mopoilijat ohittaa jonon päivittäin, se on normaalia.?![]()
Jos kysyt minulta (lainattu) niin mistäs minä voin tietää?Aivan. Miksi motoristi otti lain omiin käsiinsä ohittamalla oikealta ja ajamalla päin punaista?No miks se motoristi sitten sen sai ottaaVoi hyvänen aika!Tuossa tilanteessa on täysin hyväksyttävää vetää kuskia plexiin kauppakassilla tai tunkilla tai mitä nyt sattuu käsissä olemaan.Olin tänään asioilla kaupungilla. Kadun varrella seisoessani ennen siirtymistä auton rattiin vältyin nippa nappa jäämästä sinisen kyykyn alle, koska arvoisa kuski ohitti edellään ajavan auton sen oikealta puolelta reippaaseen ylinopeuteen kiihdyttäen ja ajoi melkein varpaideni ylitse.
Jos ei itse noudata lakia niin ei pitäisi odottaa muidenkaan sitä noudattavan; lisäksi itse kokisin ko kuljettajan uhkaavan terveyttäni = itsepuolustus täysin hyväksyttävää.
Moottoripyöräilijä ohitti ruuhkassa jonon. Yksi pelästyi. Pitääkö mopoilija siis tappaa?
Ei helvetti mitä roskaa. Lakia ei oteta omiin käsiin. Miljoonat mopoilijat ohittaa jonon päivittäin, se on normaalia.?![]()
Pointti oli se, että miksi hyväksyt motoristin käyttäytymisen, jos lakia ei saa ottaa omiin käsiin?Jos kysyt minulta (lainattu) niin mistäs minä voin tietää?Aivan. Miksi motoristi otti lain omiin käsiinsä ohittamalla oikealta ja ajamalla päin punaista?No miks se motoristi sitten sen sai ottaaVoi hyvänen aika!Tuossa tilanteessa on täysin hyväksyttävää vetää kuskia plexiin kauppakassilla tai tunkilla tai mitä nyt sattuu käsissä olemaan.Olin tänään asioilla kaupungilla. Kadun varrella seisoessani ennen siirtymistä auton rattiin vältyin nippa nappa jäämästä sinisen kyykyn alle, koska arvoisa kuski ohitti edellään ajavan auton sen oikealta puolelta reippaaseen ylinopeuteen kiihdyttäen ja ajoi melkein varpaideni ylitse.
Mikä oli pointti?
Missä sanoin että hyväksyn tämän motoristin toiminnan? En ollut edes paikalla, en tiedä edes missä tapahtui. Jossain Pohjanmaalla vissiin, seutu jossa en ole koskaan edes käynyt. Enkä tiedä yhtään syytä miksi menisinkään.Pointti oli se, että miksi hyväksyt motoristin käyttäytymisen, jos lakia ei saa ottaa omiin käsiin?Jos kysyt minulta (lainattu) niin mistäs minä voin tietää?Aivan. Miksi motoristi otti lain omiin käsiinsä ohittamalla oikealta ja ajamalla päin punaista?No miks se motoristi sitten sen sai ottaaVoi hyvänen aika!Tuossa tilanteessa on täysin hyväksyttävää vetää kuskia plexiin kauppakassilla tai tunkilla tai mitä nyt sattuu käsissä olemaan.Olin tänään asioilla kaupungilla. Kadun varrella seisoessani ennen siirtymistä auton rattiin vältyin nippa nappa jäämästä sinisen kyykyn alle, koska arvoisa kuski ohitti edellään ajavan auton sen oikealta puolelta reippaaseen ylinopeuteen kiihdyttäen ja ajoi melkein varpaideni ylitse.
Mikä oli pointti?
"Periaatteessa hyväksyn kyllä jonon ohittamisen,"Missä sanoin että hyväksyn tämän motoristin toiminnan?
Aikoinaan Het-järvellä oli yhet valot mutta naapurikylissä ei sitäkään vähää - samoihin aikoihin naapurikylästä kylläkin sai keskikaljaa kaupasta muttei Het-järvellä joten valoille oli selkeä tarve kun paikalliset ohjattiin naapurikyliin perjantai-ruuhkassaOnks lakeuksille pistettynnä oikke liikennevalojannii?![]()
![]()
![]()
![]()
Älä ny kuule..muinoin kun itsekkin vielä asuin pohojanmaalla, ni naapurikylässä käytiin välillä oikein ihmettelemässä tienoo ainoita liikennevaloja!!
-Tosin eihän ne ikinä toiminu, mut kiva se oli sitä vilkkuvaa keltastakin katsella..![]()
Periaatteessa hyväksyminen ja tuon mopoilijan ohitus on eri asiat."Periaatteessa hyväksyn kyllä jonon ohittamisen,"Missä sanoin että hyväksyn tämän motoristin toiminnan?
rupes vaa mietityttämää et tartteeks kaikkii vi*** mulk**** ees yrittää puolustaa? valitettavasti joittenki ainoo oikee paikka on saunan takana... darvinismi ja tai jonku muun avulla
Moottoripyörä on moottoripyörä skootteri on...![]()