Olihan koskettava teksti...Noin neljä viikkoa onnettomuudestani. Ei silminnäkijöitä, ainakaan ilmoittautunut.
>>Tulihan pitkä teksti. Tässä kuitenkin ajatuksia. Toivon, että joku tämän luettuaan miettisi vielä kerran pyöräilyn lopettamista. Vaikka kaikenlaisia ajatuksia varmasti pyörii, jos siitä on nauttinut ja jos se on oikeasti tuonut iloa elämään niin miksi se pitäisi lopettaa?
Ja miten pyörän kävi? Kone käy, oikea sivupeili ehjä, oikea sivulaukku ehjä. Muuta ehjää ei sitten ollutkaan, mutkallakin oli. Raju tälli, ei tuosta pitäisi hengissä selvitä.
Keep on riding!
edit: oli muuten kolarin jälkeen ensimmäinen kerta kun näillekin sivuille uskalsin, niin tiukilla oli ajojen jatkamisen miettiminen
Itselleni on käynyt vain pieni mälli. Vaikka pyörä meni aika mutkalle, ei ajajalle pahasti käynyt. Siitä huolimatta - ja jo ennen onnettomuuttakin - olen paljon miettinyt tuota vastuuta läheisille. En ole täällä vain itseäni varten, erityisesti koska olen pienen lapsen äiti. Miten pitkälle tässä ajatuksessa pitäs mennä - miten paljon mun pitäis suojella itseäni mahdolliselta vammautumiselta ja kuolemalta just siksi koska olen äiti...?
Mutta sitten on tuo toinen puoli - koska mopoilu tekee mut onnelliseksi, se tuo hyvää myös pienelle lapselleni kiertoteitse.
Sen sijaan kolarin myötä kyllä hylkäsin ajatukset ipanan kanssa mopoilusta!
Tsemppiä sulle, Doctor Love, mopoiluun ja paranemiseen!