Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toihan kuulostaa hyvältäOon käyttäny puulistan pätkää, kallistanu mopon seisontatuen varaan ja palikka toiselle puolelle takahaarukan alle.. eli rengas jää ilmaan.. yksinkertaista eikä vie paljoa tilaa vaikkapa penkin alta sellainen tikku![]()
Toihan kuulostaa hyvältäOon käyttäny puulistan pätkää, kallistanu mopon seisontatuen varaan ja palikka toiselle puolelle takahaarukan alle.. eli rengas jää ilmaan.. yksinkertaista eikä vie paljoa tilaa vaikkapa penkin alta sellainen tikku
Mä oon tähänpäivään mennessä lykkinyt mopoa muutama kymmenen senttiä eteen tai taakse kerrallaan ja suihkuttanut rasvaa sit alapuolelle jottei koko haarukka rasvaannu.![]()
Joo, toimiva idea ja vaaraton.Oon käyttäny puulistan pätkää, kallistanu mopon seisontatuen varaan ja palikka toiselle puolelle takahaarukan alle.. eli rengas jää ilmaan.. yksinkertaista eikä vie paljoa tilaa vaikkapa penkin alta sellainen tikku![]()
Nope, omassa on (onnekseni) edelleen keskituki tallellaTuo puupalikka homma toimii varsin hyvin JOS pyörässä on perinteinen takahaarukka....VFR:ssä, jonka Athene oletettavasti omistaa, on "ykspuolinen". Ainakin vuodesta -90 etiäpäin. Oot ilmeisesti poistanu keskituen pyörästäsi... Tuohon haarukkamalliin saa varikkopukinkin, mutta Scotoilerin, tai vastaavan, kanssa ketjusta tulee ainakin huolehdittua! Rasvaan reissulla oman pyöräni ketjut prätkää eestaas liikuttelemalla. Eli metri eteenpäin, rasvaa ketjuihin, taas metri, rasvaa jne. Yleensä nimittäin unohdan sen puukalikan kotiin!![]()