Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Ei kiinnosta pätkääkään miten matka jatkuu minun jälkeeni.
Mutta kun se on minulla niin pidän huolta viimeisen päälle jotta itselläni on mahdollisimman luotettava ja turvallinen kulkine. Ei liene huono asia seuraavallekaan omistajalle.
samoin, en pilkuntarkasti pese ja vahaa jokapäivä mutta vimosenpäälle kunnossa aina...+1Ei kiinnosta pätkääkään miten matka jatkuu minun jälkeeni.
Mutta kun se on minulla niin pidän huolta viimeisen päälle jotta itselläni on mahdollisimman luotettava ja turvallinen kulkine. Ei liene huono asia seuraavallekaan omistajalle.
Sama täällä. Ehkä liiankin pikkutarkka tulee oltua.Liiankin hyvin. Sama autojen kanssa. Tulee uusittua "varmuuden vuoksi" turhan paljon osia.
Samma här!+1Ei kiinnosta pätkääkään miten matka jatkuu minun jälkeeni.
sama homma. onse vaan kivempi katella puhasta pyörää.Kyllä sitä tulee hinkattua ja puunattua..
Mukavampi sit itte sitä kattellakki..