• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miten pidät pyörääsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miten pidät pyörääsi -

• Huollan/huollatan että se toimii seuraavallakin omistajalla

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei paljon kiinnosta miten se toimii jatkossa

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Miten muuten yleensä pidät pyörääsi? Huollatko ja pidätkä sitä hyvin että voit kertoa uudellekin omistajalle millainen pyöräsi kunto oli vai onko pyöräsi vain kasa muovia, kumia ja metallia jonka tulevaisuus ei sinua kiinnosta.

Itse pidän pyörästäni hyvää huolta (vaikka pesen ketju painepesurilla :-)) ja seuraava omistaja voi koska tahansa soittaa ja kysyä missä kunnossa expyöräni on.

Ei kiinnosta pätkääkään miten matka jatkuu minun jälkeeni.

Mutta kun se on minulla niin pidän huolta viimeisen päälle jotta itselläni on mahdollisimman luotettava ja turvallinen kulkine. Ei liene huono asia seuraavallekaan omistajalle.

Pidän pyörän kunnossa jotta sillä voi huoletta ajaa ja lähteä koska vaan reissun päälle. Samalla tietenkin seuraava omistaja saa myös huolletun pyörän.

Huollan ja pidän kunnossa omaa ajamista varten ja osittain pitäen silmällä jälleenmyyntiarvon säilymistä. En ole mikään hirveä puunaaja ja en noudata esim. huoltotaulukkoa pilkulleen vaan talonpoikaisjärkeä käyttäen. Sinällään en mieti mitä seuraava omistaja mahdollisesti sillä tekee.
sport05.gif

Hmm, laitoin huollan/huollatan että toimis seuraavillakin omistajilla... Itteasiassa kattelan asiaa kyllä hiukan itsekeskeisemmin Kah kun koskaan ei oo varma että millon se seuraava mopotulee, niin tarvii ajossa olevan olla timmissä kunnossa ihan ittee varten!
thumbs-up.gif

voi venäjä mikä äänestys...

Onko seuraava äänestys: Hakkaatko vaimoasi?

Kai kaikki nyt sen verran pyöräänsä huoltaa, ettei se tielle jätä.

suomessa on mopoilusta tehty sen verran tyyristä että eiköhän se mopo yleensä ole se silmäterä jota puunataan ja hinkataan vimosen päälle! ei täällä kukaan pakosta mopoile niinku ehkä autolla tulee ajettua! auto saa sitte seistä rapasena pihassa sehän on vaan kauppakassi!
tounge.gif

Pyörä huolletaan liikkeessä määräajoin jotta ensisijaisesti minä en jää tienposkeen ja mies rasvailee ketjut ja peseekin jos saan ylipuhuttua (toivottavasti ei lue tätä tai pesu siirtyy omalle kontille
wink.gif
) Ei mitään suurta kiinnostusta tuohon puunaamiseen ainoastaan ajamiseen.

Tosi huonosti tulee pidettyä. Viime kesänä ei yhtäkään pesua(muistaakseni) ja huollan sit, jos jotain särkyy. Mut ei tästä pommista kukaan muu tule kärsimään. Ite ajan niin kauan ku pelittää ja sit ladon taakse maatumaan. Ja jos jotain tulee rakenneltua, täytyy pitää huoli siitä, että ajo-ominaisuudet eivät ainakaan parane. Tärkeintä on, et miellyttää omaa silmää.

Back