• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miten onnistutte välttämään tutkat ja ajokiellot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikam
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä ratkaisin hetkeksi tämän ongelman viemällä pyörät vanhasta sikalasta tehtyyn mototalliini.
Varmuudeksi otin akutkin pois, niin ei mene ylinopeutta.

Roadkill sanoi:
Parhaiten onnistunut välttämään tutkat ja ajokiellot omalta kohdaltani
on ollut yksinkertainen metodi noudattaa nopeusrajoituksia.

Tässäkin asiassa kumminkin aika selvää että jos siitä ei jää kiinni onko sitä tapahtunut?

Tässä olis Nitron äskeiseen heittoon toisenlaistakin perspektiiviä :;):.

Juffe sanoi:
Höpö höpö. Matemaattisesti riski on aina olemassa. Hirvi, meteoriitti, sivutien maajussi,jänis, you name it.

Sen saman matematiikan vuoksi myös kotisohvalla voi saada meteoriitin niskaansa. Rationaalisempaa vertailua esim. 200 km/h korpitiellä tai 50 km/h vilkasliikenteisessä taajamassa.

NOx sanoi:
Sen saman matematiikan vuoksi myös kotisohvalla voi saada meteoriitin niskaansa. Rationaalisempaa vertailua esim. 200 km/h korpitiellä tai 50 km/h vilkasliikenteisessä taajamassa.

Juuri näin. Eli matemaattisesti riski on _aina_ olemassa. Sitähän mä yritin sanoa.

Roadkill sanoi:
Parhaiten onnistunut välttämään tutkat ja ajokiellot omalta kohdaltani
on ollut yksinkertainen metodi noudattaa nopeusrajoituksia.

Tässäkin asiassa kumminkin aika selvää että jos siitä ei jää kiinni onko sitä tapahtunut?

Sama juttu, 2009 jälkeen olen onnistunut noudattamaan rajoituksia poliisin läheisyydessä.
..ja pari kertaa poliisilla on kai ollut ihan oikeita töitä kesken.

Lisääntyneet kameratolpat tuovat tänä vuonna poliisin tietoon jopa 200 000 ylinopeusrikettä enemmän kuin viime vuonna. Ensi vuonna peltipoliisista räpsähtää sakko jopa 800 000 autoilijalle
.
Jos nyt joku vielä yrittää selittää turvallisuuspropagandaa, niin melkoinen hyötysuhde:grin:

Back