Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattelin noita sivuja mutta hintatietoja ei näkynyt...Mitähän moin en kustanti?Pozolla on sama kuin minullakin, eli Backup backrest. En enää ajaisi metriäkään ilman sitä.
Ei tuota enää muista mitä se aikanaan kustansi, mut nyt näyttää olevan CeeBaileylla hinta 395 USD ja Raffyllä 365.Kattelin noita sivuja mutta hintatietoja ei näkynyt...Mitähän moin en kustanti?Pozolla on sama kuin minullakin, eli Backup backrest. En enää ajaisi metriäkään ilman sitä.
Voisi, mutta silloin ei olisi tällaista samanlaista selkänojaaEi Jumalauta!! Eikö voi samantien ajella autolla ikkunat auki ja kypärä päässä??![]()
Tuo on just oikeeta meininkiä...Minä tein viime kesänä suomalaisen "täydellisen" kopion Bakupista kaikkine säätöineen.
Nojan kiinnitysrungon kaareistin 3 mm ruostumattomasta teräksestä. Nojatyynyn taakse sarana löytyi raskaankaluston varaosaliikkeestä ja nojan runkona on vaneri koulujakkarasta "sopivan kaareva".
Nojatyynyn tein pikkusen isomman kuin Bakupissa.
Mukava siihen on nojailla.![]()
Hintaa tuolle tuli 120eur josta tyynyn nahoittaminen ammattiverhoilijalla oli noin 100eur .
Päivän työosuuttahan ei näissä harrastushommissa voi hinnoitella. En tapaa noita omia tekeleitä sen kummemmin kehuskella mutta vaimo tuolla rälssillä kehaisi tuota minun tekelettä paljon hienommaksi kuin ameriikan
hienouksia.
![]()
![]()
No, tuohan taittuu eteen alas kuskin penkin päälle.Miten te nousette siihen pyörän päälle, kun tuollainen selkänoja on tiellä?![]()
Tuo vastaus lienee takamatkustajalle?No, tuohan taittuu eteen alas kuskin penkin päälle.Miten te nousette siihen pyörän päälle, kun tuollainen selkänoja on tiellä?![]()
No itse nostan oikean jalan suoraan siitä kuskin penkin yli vähän aitajuoksijamaisesti ja on toiminut oikein hyvin.Miten te nousette siihen pyörän päälle, kun tuollainen selkänoja on tiellä?![]()