• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miten hyvä kuski olet mielestäsi, 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oma arvioni ajotaidoistani

• Erinomainen kuski

Ääniä: 10 5,1%
  • Hyvä kuski

Ääniä: 37 18,9%
  • Keskinkertainen kuski

Ääniä: 80 40,8%
  • Tyydyttävä kuski

Ääniä: 46 23,5%
  • En kehtaa tunnustaa

Ääniä: 23 11,7%

• Ääniä yhteensä
    196
  • Äänestys suljettu .
Miten hyvä kuski olet mielestäsi, 2012

Väännetääns kysely, kuinka hyvä kuski olet omasta mielestäsi.

Sanoisin olevani suhteellisen hyvä kuski verrattuna perus katumotoristiin, jos puhutaan vain pyörän hallitsemisesta erilaisissa tilanteissa ja ajotekniikan osaamisesta. Ratakuskeihin verratessa sitten mennään kastiin keskinkertainen tahi harmiton tumpelo.

Ilman muuta erinomainen kuski omastamielestäni; milloin vain voi lähteä motogp-kisoihin([SUB]katsomaan[/SUB]). Kyllä siinä olis valentinoilla sun muilla ihmettelemistä. :D

No jos totta puhutaan niin aika p*ska vetomiehiin verrattuna... mutta ei mulla ole kuin neljä vuotta moottoripyörän sarvissa ja neljä vuotta mopon sarvissa takana.
Kyllä ne ajotaidot pikkuhiljaa karttuu, niin kuin kilometrejäkin.

Kuskina ihan paska mutta kun siirrytään kehumaan omaa ajotaitoa, katsoisin olevani vähintään hyvää luokkaa :grin:

Jos konttaamisten määrää lasketaan niin korkeintaan tyydyttävä. Mutta ei se mtn, mä tykkään ajella :bye:

harmiton tumpelo.
Mä olen sitten varmaan harmillinen tumpelo. :grin: Aina sähläämässä ja tien tukkona joka puolella, kiroaminen vaan käy kypärän sisällä... Ja silti mä tykkään ajaa, outoa.

Mutta vetoan siihen että A-kirjain on löytynyt ajokortista vasta vajaan vuoden. Eli hyvällä säkällä mä olen kehityskelpoinen.

Jos hyvä kuski on sellainen, joka on nopea radalla, osaa keulimiset sun muut temppuilut, niin sitten olen aika huono.

Jos hyvä kuski on sellainen, joka osaa ajaa liikenteessä järkevästi, niin sitten olen varmaan ripauksen keskimääräistä parempi.

Savolainen vastaus.

Varmaankin taidot tyydyttävällä tasolla. Tuskin on varaa kahden kauden jälkeen vielä
liikoja kuvitella taidoistaan, siis 2-pyöräsellä...

Tietyst ei varmaan oo ollu haittaa ku enne A-korttia tuli kotilolla ajeltua toistakymmentä vuotta.

Ja varmaan toi ikäkin alkaa painaa, ku ei oo pahempaa tuskaa keulia tai muuten kikkailla
liikenteen seassa :p

Erittäin hyvä kuski, radallakin osaan vetää polvimaassa. Olen vielä erittäin hyvä arvioimaan muita tielläliikkuja ja huomaan kuinka he aina törttöilevät, siksi opetankin heitä tööttäämällä aina kovasti kun joku sössii. Liian hitaille kuskeille näytän tottakai kuinka minulla on silmää ja osaan ohittaa hyvinkin pienessä raossa... Siinäpähän oppivat ja ottavat mallia. Yritän aina myös opastaa muita tiellä liikkujia huutamalla, kyllä he kuitenkin osaavat lukea huulilta, vaikka eivät kuulekaan ja kyllähän ne eleet jo kertovat aivan tarpeeksi.

Jos kaikki muutkin huippukuskit toimisi samalla lailla kun minäkin, niin kyllä ne muut törtöt liikenteessä olijat oppisivat pikkuhiljaa!:)

Mä klikkasin että olen hyvä kuski. Ai miksikö? No ainakin on tapahtunut selkeää kehittymistä kun kerran ekalla pyörällä kaaduin kerran kunnolla ja toisen kerran silleen vähäsen ja kerran naarmutin autoa. Tokalla pyörällä kaaduin kerran, kolmannella en kaatunu kertaakaan enkä tällä neljännelläkään. Kilometrit on lisääntyneet joka pyörällä ja joka kesä.
Tiedä sitten millä tota "hyvä kuski - huono kuski" mitataan???

Huono.

Pystyssä pysyy ja ku omien rajojen mukaan ajaa niin suht hyvin menee mutta...

Back