Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee uudelleen sunnuntaina klo 16:40.Koskas tää uusitaan. Ja toivottavasti keväällä viel uusinnan uusintaSiis eiks inhimilinen tekijä tuu uusinta aina, oliko se viikonloppuna? Hitto ku ei tienny ois voinnu laittaa nauhalle![]()
![]()
Toki on väliä.Onko väliä kumpi syy?Auts!Anssi väisti moottoripyörän eteen juossutta kissaa ja sinkoutui selkä edellä katuvalopylvääseen.![]()
Pitänee katsoa ainakin vähän alusta (vaikka BigBrother vienee loppupeleissä voiton kuitenkin..).![]()
Oliko onnettomuuden syy tosiaankin kaahaus, vai tuo yllättäen(?) eteen tullut kissa.. Vai peräti molemmat? Eiköhän illalla olla viisaampia..
Haiskahtaa kaahauksen puollustamisen yrittämiseltä.
Radalla ajaessa saa aika hyvät adrenaliinikiksit.Mä olen miettinyt sellaista, että itse kuulun siihen ihmistyyppiin, joka tarvitsee elämässään adrenaliinikiksejä.
.. nuorena ..Nuorena miehenä ...
Enkä tiiä johtuko se adrenaliinitarphesta ...
Heh.. Leiriytyäkkös meinasit??"ehinkö Rovaniemi-Sodankylä välin 45 minuuttiin"
Mutta kyllähän tolle kaverille oli tullut se järki, ainakin omien sanojensa mukaan, myöhemmin. Kertoihan nykyään ajelevansa sääntöjen mukaan ja ajotapansa olevan rauhallinen. Ehkä se uhma jatkuu vakavan loukkaantumisen jälkeen, aivan niinkuin lääkärikin oli ihmetellyt että miksei tämä kaveri ole kiukkuinen ja uhmaava, mutta ilmeisesti jonkin ajan kuluttua tyhmempikin henkilö tajuaa, että ei jumalauta - pitäisköhän rauhoittua!Hyvin kaveri toi esiin sen ettei edes halvaantumiseen johtava onnettomuus lopeta kaahausta. 10 kuukautta onnettomuuden jälkeen sai jo käsikaasulla varustettu auto kenkää kylällä kun piti saada vetomiehen maine takaisin.
Aina sanotaan, että vetomiehet oppivat vasta sitten kun sattuu pahasti, mutta tämäkin tarina vahvisti entisestään mun käsitystäni siitä etteivät vetomiehet opi vaikka jotakin sattuisikin. Asia menee perille vasta sitten kun menee oma henki.