• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitäse "akka tai ukko" sannoo ku pärtsää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhannus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllähän tuo kyyistä tykkää...
Vielä ku sais sen itte hankkimaan kortin
thumbs-up.gif

Meillä harrasteet jakautuu ihan selkeesti toi on sun ja toi on mun.
Vaimo lähinnä pyöräilee lihas voimalla ja minä päristelen.
062802moto_prv.gif

Tälle tytölle kelpaa kyl vaan mopoileva mies (tiukka täti
wink.gif
).Eihän sitä muuten puoleen vuoteen näkis toisiaan ollenkaan.

Aikaisemmassa suhteessa kyllä huomas,kuinka paljon se yhdistää,että on yhteinen molemmille tärkeä harrastus.Suhde sai ainaki mun mielestä uusia ulottuvuuksia.

Ja minähän ajan sitten edellä  
tounge.gif
No tästä voidaan ehkä vähän joustaa.Ehkä..

70:tä luvulla tyttöystävä ja nykyinen vaimoni oli piikin kyydillä.

Sitte 20 vuotta taukoa ilman prätkää....mitä nyt jotain crossi räpsyjä muutamia.

Nyt ollaan yhdessä harrastettu 6vuotta pyöräilyä ja hauskaa on.

Jos muija huomaa ,että olen lähdössä niin eiköhän vedä saappaita jalkaan ja hyppää kyydille,eli tykkää kyydistä.

Norjassa käydään joka kesä ja lapissa.
Paras yhteinen harrastus ehdottomasti.
inlove.gif

062802jumpie_prv.gif
Näyttää olevan ihan uskomattoman hieno harrastus,,hrrr..en oo kyllä pettyny ku vihdoin taas laitoin pyärän...ja samaa sannoo emmikin..ootan ku tullee kesä...tytärki laitto miehensä kaa mopon...jee
062802moto_prv.gif

Tää mopoilu on vähän niinku tasapainottava tekijä. Vaimo&tyttäret käyttää kaikki rahat, mitä meillä ei ole, hevosiin ja ratsastukseen, ja meitsi tuhlaa loput
cool.gif

Tehtiin naisen kanssa diili, se saa lapsen ja mä saan mopon
biggrin.gif
. No ei, viimekesänä lainasin veljeltä pyörää ja nainen puski heti toisena päivänä paksille ja sano että kivaa oli, nyt ollaan mopon ostoa suunnittelemassa ja nainen viimesillään raskaana
cool.gif

oma mussu on niin mukavuuden haluinen et kyytiin tulee kun on sairaan hieno päivä. Viihtyvyys niin ja näin, millon tukka menee lyttyyn ja housut ei oo hyvät ja sellai. parempi yksin
thumbs-up.gif
kun kuunella marinaa

Kyllä se nainen oikein mielellään istuskelee kyydissä, ja jopa haikailee oman pyörän perään.
inlove.gif

Tuli tässä mieleen, että mites Hondan CBR 600RR ja Yamaha R6(vm. 01-04) soveltuu kyydittämiseen? Tiedän, ettei niitä ole siihen luotu, mutta tarkotus kuitenki ois siirtyy isompaan pärrään. Kylmätyyppien perusteella noista kahdesta vaihtoehdosta löytyy paras ajoasento sporteista, mutta pitäs olla jotain saumaa kakspäälläajoon. turha tulla sanomaan, ettei 600cc jaksa ajaa kakspäällä. Ite ajoin kevarilla Kalajoelle Espoosta koko matkan kakspäällä. Kysymys viittaa vain ajoasentoihin.
wink.gif

Meillä molemmat ajaa, joten ei ole ongelma meidän taloudessa. Mutta sellaiset kaverit joilla ei ole motskaria valittavat, kun minua/meitä ei koskaan kesällä näe, kun ollaan aina jossakin päin menossa.  
062802moto_prv.gif
Sama täällä ja sit kesällä kun ei ehdi ees terassille kun viikonloputkin menee aina jossain kokkareilla
biggrin.gif
Mut onneks kokkareilla ehtii sentään vähän
033102beer_1_prv.gif
ja siellä on myös paljon kavereita.

Onneksi saa ajella millon lystää
062802moto_prv.gif

ja 7vee likka jos ei milloin kyydistä innostu, niin voi olla mummolla sen aikaa
bowdown.gif

Back