• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitäse "akka tai ukko" sannoo ku pärtsää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhannus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802moto_prv.gif
ei mitään ongelmia kun äijän kanssa ajellaan kumpikin omalla pyörällä ja reissut jopa ihan yhdessäkin  
smile_org.gif
jos vaan kumpainenkin haluaa niin mennä voi ihan omienkin kavereiden kanssa kun on melko pyörävoittoista tuo ystäväpiirikin.
eiköhän ne ongelmat ole silloin valmiina jos toinen ei hyväksy harrastusta ollenkaan..? toisaalta pitää harrastuksia ollakin mutta laji kuin laji jos se vie kaiken ajan niin ei kai siitä kukaan diggaa, mutta onneksi meillä on osattu valita sitten hyvä harrastus ja kummallekin  
062802moto_prv.gif
siksihän se kaikkupaikka hukassa olikin/onkin..samanhenkisen ukon ku löytäis
pftroest.gif
(pakko oli viel "avautua")

Jotenkin kävi silmiin että tänä kesänä olisi tullut vastaan enempi pariskuntia joissa emännälläkin on oma moponsa. Se vasta hienolta näyttää.
bowdown.gif
Eikä tartte isännän houkutella ajelemaan lähtemistä.
tounge.gif

Oma akka on täs vieressä ni siteerataan suoraan:

"Pelkään aina ku lähet lilikenteeseen, mutta silti on ihana kyydissä olla ja lähteä reissuun. Hetkellinen kova ylinopeuskaan ei ole ollut huono asia ku oot aina tehny sen oikeassa paikassa kun tie on selkeä ja täysin tyhjä."

Taitaa olla ukko enemmän ku tyytyväinen ku pääsee musta rauhaan ku lähen ajelemaan...on jopa tarjoutunu maksamaan bensat jos viihtysin enemmän tien päällä...
smile_org.gif
ei nyt sentään. ;)

käydään yhdessäkin joskus pärtsäämässä..
ei ole tapana puuttua toisten harrastuksiin,
eli mun mopoiluun...siitä iso kiitos vaimokkeelle..
062802jumpie_prv.gif

No ei tota ukkoa voisi mopot vähempää kiinnostaa. Ihan hyvä niin, jos se ajotaito olisi samaa tasoa kuin kotilolla.

luojan kiitos oon sinkku! saa ajaa sillo ku ITESTÄ silt tuntuu... ei tartte kysellä lupia tms jos mopoilemaa tekee mieli
sport05.gif

muokkaus: tuli vaa tos mielee et vaik en oliskaa sinkku ni en rupeis kyselee... mopot ensi sit naiset... jos ne oikeesti jtn haluu ni parempi olis ees yrittää ymmärtää

Meillä ei ole emäntä ollu erityisesti vastaan, muttei niin puolestakaan. Kyllä se toisinaan kyydissä viihtyy ja se "toisinaan" sopii myös minulle.

Taitaa kuitenki jonki verran lajista tykätä, ku anto vaihtaa nyt syssyllä uuden moponki
thumbs-up.gif

Eukko viihtyy hyvin kyydissä mutta ei paa hanttiinkaan vaikka yksinkin kierrän - olin jopa tuolla Jänkhällä jytisee iliman eukkoa, autolla ei ois päästäny
tounge.gif

Ens kesänä taas pari viikkoa lupas tarakalla istua...

Eipä mennyt kuin puolistuntinen ensimmäistä tarakkareissua, kun emäntä rupesi kahvitauolla laskeskelemaan, milloin tuo mopokortin ajelisi. Nyt jo kyselee, olisiko minun pyörä liian iso hänelle, jos vaikka sitten antaisi luvan ostaa uuden tilalle.
062802jumpie_prv.gif

Taitaa olla ukko enemmän ku tyytyväinen ku pääsee musta rauhaan ku lähen ajelemaan...on jopa tarjoutunu maksamaan bensat jos viihtysin enemmän tien päällä...
smile_org.gif
ei nyt sentään. ;)
Tämä on meininki meilläkin. Kun tekee mieli lähteä pärräämään, mies sanoo, että senkun meet. Ja jos naama sattuu olemaan pahemman kerran
crazy.gif
tai
veryangry.gif
niin se jopa lyö mopon avaimet kouraan, että ala mennä jo ettet näytä tuommosta naamaa
inlove.gif

Mitenkähän se pärjääkään tämän lumisen pimeän ajan, kun ei voi lähettää naistaan pärtsäämään kiukkua maantielle???

Siis mopo mulla ja miehellä ei = suhteen laatu vain paranee.

Hitusen väänsi emännän suuta mutruun kun ilmotin jotta ens kesän 5vkon lomani aion viettää pyörän satulassa...
biggrin.gif

Ymmärtää kyllä, ei viihdy pahemmin kyydissä tosin. Vaan menis kyllä vaihtoon jos ei ymmärtäis. Mopot ensin valitettavasti.

Aikanaan isännällä oli pyörä, joka hurmas mut eka treffeillä.
blush.gif
Ne vaihdettiin sit kohta lastenvaunuihin.
Muutama vuosi sitten sain synttärilahjaks motskarikyydin ja  se riitti, laitoin oman mopon. Mutta ei ollu kiva yksinään ajella ja niin isäntä osti kans, ei tarvinu muuten houkutella. Ite oon vaihtanu isompaan ja yhessä aina ajellaan niin lyhyet ku pitkätkin matkat, kumpikin omilla pärrillä, peräkkäin  
inlove.gif

Kyllähän toi vaimo ihan hyvin viihtyy tuolla kiksun takajakkaralla, ei tosin hirveen pitkiä matkoja. Ei tosin kyllä narise vaikka käyn paljon ajelemassa yksinkin.

Se ei onneksi sano mitään kun ei puhelimia ole - eikä tule. Hakkaa vaan kypärään, jotta lisää vauhtia.

-hh-
Meillä taas alkaa armoton reiteen takominen jos sitä
vauhtia tuppaa kertymään liikaa
kaboom.gif

Muuten kyllä tykkää kyydissä olla,ehkä liikaakin.
Ei meinaa päästä yksin naatiskelemaan.
Meillä on muuten reiden lyömisestä muodostunut sellainen "huomio" tai "muu vaara" -merkki. Jännästi kehittyy tuo kehon kieli varmaankin eri pareilla pyörän selässä eri tavoin. Kun ei ole sääntökirjaakaan vielä tullut SMOTO:sta
tounge.gif

-hh-

edit: kirovihreitä

Meillä molemmat ajaa, joten ei ole ongelma meidän taloudessa. Mutta sellaiset kaverit joilla ei ole motskaria valittavat, kun minua/meitä ei koskaan kesällä näe, kun ollaan aina jossakin päin menossa.
062802moto_prv.gif

Back