• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitäse "akka tai ukko" sannoo ku pärtsää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhannus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se ei onneksi sano mitään kun ei puhelimia ole - eikä tule. Hakkaa vaan kypärään, jotta lisää vauhtia.

-hh-
Meillä taas alkaa armoton reiteen takominen jos sitä
vauhtia tuppaa kertymään liikaa
kaboom.gif

Muuten kyllä tykkää kyydissä olla,ehkä liikaakin.
Ei meinaa päästä yksin naatiskelemaan.
Joo ..kyllä meilläkin emmi meinaa nuilla mutkasemmilla teillä "vähän"koputella jos sitä alkaa peikottaan , ....kun vauhtiakin on mukava "hieman" pittää jotta matka taittuu
062802moto_prv.gif

... Ei ota osaa tähän harrastukseen... Tosin sanoo olevan mielissään kun ei ukko makaa kotona sohvalla joka ilta....
nixweiss.gif

Oli kyllä hyvä :jippikaijee:ku ostin tään nykysen hondan ..heh..niin, emmi ku istu kyytiin (ekaa kertaa tämän pyörän ritsille)ja lähettiin ajeleen niin ekalla pysähdyspaikalla sano .."ompa tuhnut äänet..muuten hyvä"..
biggrin.gif
...nooh ostin laserin putkiston ja ku lähettiin kokeileen ääniä ,niin emmi oli kusta housuun ..oli ihan innoissaan äänistä.."nyt kuuluu kunnon saundi ku esim ohittaa..jees"..sano emmi..ja oli ihan
inlove.gif
tähän touhuun ..
062802jumpie_prv.gif

smile_org.gif
kyydissä sussu kököttää, joskus tulee koukkua kylkeen, tosin koko ajan harvemmin (liekö nyrkit heltyneet)

Mitäpä tuo kyydissä sillointällöin... siivouspäivänäkin pistää meikäläisen ajelulle, kun siitä siivouksesta ei kuulemma tuu mitään jos mä pyörin siinä jaloissa
biggrin.gif

Mun prätkä harrastus oli miehelleni positiivinen yllätys, kun yläastetutuista tulikin usean vuoden jälkeen pari
wink.gif
koska hän ajelee itsekin, tosin hänellä pyörä ollut vajaa pari kesää. Suhtautuminen prätkäilyyn on ollu vaan vähän erilaista; hänelle se on yksi monista harrastuksista ja mulle se taas on ollu paljon tärkeempi juttu ja koko elämä on tuntunu pyörivän sen ja samanhenkisten ihmisten kanssa. Nyt oon tajunnu, et asiaan voi suhtautua ihan vaan harrastuksena ja hyviä frendejä on muuallakin, kuin prätkäpiireissä (vaikka se paras on edelleen alunperin motskatuttu
wink.gif
)

Eipä oikein tykkää tuosta, kun se vie aikaa muusta
pois.

Kyllä olen jatkanut harrastusta taistelusta huolimatta.
Sille ei vaan voi mitään kun on kokoelämänsä (-2v)
ajellut ja ollut prätkien ympärillä.
Se on jo niin pahasti veressä.

Itse ajamisesta ei paljoa pärise, mut jos lähen nyt, ajokauden päätyttyä, tallille ees vähäks aikaa pyörää hinkkaamaan, nii heti o naama väärin päin...stana.
veryangry.gif

Meiän emmi se ei kauheesti kyydissä ole mut kyl se nyt halus että keväällä opeteltais ajamaan ja ehkä jopa korttikin hommattais sille.

Eipä se vaimo mitään ajelusta virka, eikä oikein muutenkaan. On se kyydissä ollu, aikoinaan paljonkin. Nyt en ota kyytiin niin kauan kun se pihtaa
tounge.gif
, katotaan, kumman kantti kestää!
withstupid.gif

Omalla pärrällä ajelen kyllä, jopa loppusyksystä mies oli ihmeissään, kun nainen aina ajelemassa (ei vaan ois raaskinu lopettaa). On se pari kertaa miunkin kyydissäkin ollut, ja se vasta hauskaa oli. Ennen omaa korttia kyytiläisenä ollessani tuli sellainen olo, että on jotenkin enemmän yhtä, siinä on tietynlainen lataus  
wink.gif

Kyllä kannattaa nainenkin saada harrastuksen pariin, sitten on kiva talvella suunnitella seuraavan kauden ajoja, ja vaikka tuunata yhdessä pyöriä  
idea3.gif

Meillä kans molemmat ajelee.
Sit, ku kysyin, et mitä siihen sit sanot, ku oon talvella illat tallissa? Siihen vastas, että "oon tietenki siellä mukana ruuvaamassa"
buttrock.gif

Siitä jos sanomista tulis se ois kengän kuva persiille hyyyvin äkkiä (ellei käännytys onnistuisi). Eli siinähän sanoo mitä sanoo. Mutta onneksi ei sano!
inlove.gif

Eli kai se on hyvä vaan, molemmilla se pyörä olla pitää!

Enpä tiiä mitä Emmi sanois, mutta meillä Erkiltä ei edes kysytä. Erkki köröttelee perässä sitten joskus kunhan ehtii. Jos köröttelee.
tounge.gif

Back