Tämän kesän olen ajellut kahdella pyörällä. LT:llä ja TransAlp'illa. Siinä kaksi täysin erilaista pyörää. LT tarjoaa mukavuutta maanteille - satoi tai paistoi. Transu taas on hauska puolet kevyempänä ja huomattavasti monikäyttöisempänä; ylittämätön menopeli kaupunkiruuhkissa JA metsäauto- tai hiekkateillä.
Yksin kun ajelen ja tehot ovat oikeastaan sivuseikka, niin olen vakavasti alkanut ajatella että olisikohan sittenkin oikea pyörä tuo Transu. Sen kun päivittäisi kunnollisilla (vaikkapa SW-Motech TraX) alumiinilaukuilla niin tuossahan sitä olisi reissukaveria vuosiksi. Plussana vielä
- keveys
- tuolla menee sinne minne LT:llä ei tartte edes kuvitella menevänsä
Jonkinmoinen ratio-viritelmä tuohon tietty pitäisi rakennella...
Turhaa tätä tietty BMW-foorumilla mietin, mutta mielessäni kävi, jotta josko muilla on samoja ajatuksia ollut? Tietty LT-möötteen pitäisi päästä - siinä pieni pulma... Tulee vähän arvokkaaksi säilyttää tuo LoTja pelkästään kerran vuodessa järjestettävää kokoontumista varten
Tietty - olisihan tuo 800-Gessuli yksi vaihtoehto "kakkoseksi" sekin...
Yksin kun ajelen ja tehot ovat oikeastaan sivuseikka, niin olen vakavasti alkanut ajatella että olisikohan sittenkin oikea pyörä tuo Transu. Sen kun päivittäisi kunnollisilla (vaikkapa SW-Motech TraX) alumiinilaukuilla niin tuossahan sitä olisi reissukaveria vuosiksi. Plussana vielä
- keveys
- tuolla menee sinne minne LT:llä ei tartte edes kuvitella menevänsä
Jonkinmoinen ratio-viritelmä tuohon tietty pitäisi rakennella...
Turhaa tätä tietty BMW-foorumilla mietin, mutta mielessäni kävi, jotta josko muilla on samoja ajatuksia ollut? Tietty LT-möötteen pitäisi päästä - siinä pieni pulma... Tulee vähän arvokkaaksi säilyttää tuo LoTja pelkästään kerran vuodessa järjestettävää kokoontumista varten
Tietty - olisihan tuo 800-Gessuli yksi vaihtoehto "kakkoseksi" sekin...