Kelju
KTM 990SMT
Hmm mun mielestä noi etuiskarit näyttää samalta kuin 06 mallissa.Jaa-a, eipä voi tietää ennen kuin livenä näkee. Saattaa olla pirun hienokin. Ainakin etupumput näyttäisivät saaneen kauan kaivattua parannusta...
Speksejä, anyone?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm mun mielestä noi etuiskarit näyttää samalta kuin 06 mallissa.Jaa-a, eipä voi tietää ennen kuin livenä näkee. Saattaa olla pirun hienokin. Ainakin etupumput näyttäisivät saaneen kauan kaivattua parannusta...
Speksejä, anyone?
Juu-u, mittarikotelohässäkkä on ainakin suoraan kopsittu siitä...Tuohan on ER-6:nen![]()
Niin varmaan ovatkin. Luulin tuota isoveljekseen.Hmm mun mielestä noi etuiskarit näyttää samalta kuin 06 mallissa.Jaa-a, eipä voi tietää ennen kuin livenä näkee. Saattaa olla pirun hienokin. Ainakin etupumput näyttäisivät saaneen kauan kaivattua parannusta...![]()
Samaa mieltä, ainakin edestä katsottuna ! Luulisi hondan saavan jotain omaakin aikaiseksi. Ettei tarvi kopioida !Tuohan on ER-6:nen![]()
Ei toi mikään er6n:n kopio ole, on noilla mp:llä sen verran pitkät tuotekehitysajat ja pyörät on tullu niin lähekkäin markkinoille, sattumaa enemmän. Näyttäähän nuo kaikki uudet kyykytkin samoille.. :/Samaa mieltä, ainakin edestä katsottuna ! Luulisi hondan saavan jotain omaakin aikaiseksi. Ettei tarvi kopioida !Tuohan on ER-6:nen![]()