• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitähän sieltä tulee..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa-a, eipä voi tietää ennen kuin livenä näkee. Saattaa olla pirun hienokin. Ainakin etupumput näyttäisivät saaneen kauan kaivattua parannusta...

Speksejä, anyone?
Hmm mun mielestä noi etuiskarit näyttää samalta kuin 06 mallissa.
nixweiss.gif

"Lievä" pettymys hypetykseen nähden
033102ass_1_prv.gif
..vanhasta Hornetista vielä tykkään, tuosta..eijei.

Linjat alkaa pikkuhiljaa saada muotoja. Saas nähdä, voi olla että silmä tottuu...

Aika konservatiivista on muuten, sais joku repäistä vähäsen tota palettia sekaisin...on tosta peltirunkohondasta sen verran aikaa - niin ja Triumphillakin oli semmonen ammemalli vai mikä lie lempinimeltään ollut?

ruiskua oon tohon ootellukin jo vuoskausia. muuten ei oikeen osu. miks toi mittaripahkura
crazy.gif
on ollu pakko kopioida muista kusiaisista.

Luulin viime keväänä, että uusi zetori olisi pistänyt vauhtia muihin valmistajiin hyper-sport-touring -sektorissa, mutta ilmeisesti olin täysin väärässä.

Suzuki (missä on uusi versio Busasta?) ja nyt Honda (missä on uusi versio XX:stä) aiheuttivat yllättävän kitkerän jälkimaun näillä uutuuksillaan (B-King, Hornet 600,..).

Eikö näille (Busa 1500, XX V5,..) muka löydy markkinoita muualta? Olemmeko täällä Suomessa yksin näine odotuksinemme?

nixweiss.gif
veryangry.gif

Ps. zzr1400 on paras mopo, jolla olen tähän mennessä ajanut.

ihan hyvä uudistus, tod näk 600rr:ään perustuva moottori, ruisku, usd keula, alumiininen backbone runko. suht keveä peli.

JT

hyi s**tana on ruma kyllä tuo lamppu/mittaristo muovikasa tos keulalla pitääkö sitä kaikki pilata muovilla nykyään
sad_orig.gif

Kaikki muu on pöllitty suhteellisen onnistuneesti, mutta miksi etuvalomittarirumake piti lainata juuri markkinoiden rumimmasta vaihtoehdosta? Se on todellakin per cc:stä.

Noh, eiköhän tuosta kuitenkin lehdistön ja myyntitilastojen suosikki tule.

Back