• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitähän sieltä tulee..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hannula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kätevä kello noilla, laski nollaan, tuli toi errorsivu --> menin uudelleen ja kello alkoi käydä kuuden minuutin kohdalta taaksepäin. Ikiliikkuja on keksitty!!
062802jumpie_prv.gif

Kumma kun luopuivat high-pipeista.
Samaa kauraahan tuo on, cebarin kone hieman miedompana.
Mittaristo melkoinen pahkura.

Miten te saitte sen näkymään? mulla lykkää samaa tekstiä kun kuulapäällä, ja se varsinainen sivu ilmottaa vaan että more models to come watch this shit....
nixweiss.gif

no onkos nyt hieno hornetti ihmisten mielestä?
062802jumpie_prv.gif

Mittaristo on kyllä aikamoine patti, ja rek. telinettä ei näköjään osata tehtaalla vieläkään tehdä nätiksi..., noh modaamallahan siitä päästään.
buttrock.gif

mullaon firefox, kandee
cool.gif

Nyt tohon saattais saada samanlaisen teharin ku vaikka remuksella on R6 -06:seen
inlove.gif
sellai motoGP tyylinen..
sport05.gif

Saatiin näköjään abs jarrutkin..

Miten te saitte sen näkymään? mulla lykkää samaa tekstiä kun kuulapäällä, ja se varsinainen sivu ilmottaa vaan että more models to come watch this shit....
nixweiss.gif
firefoxilla, ei tykkää IE7:sta toi sivu
Mullakin on mozilla mutta ei vaan toimi
sad_orig.gif
tosin mulla on linux käytössä..
Mulla ei toimi FF:lla edes Winblowsissa. Sama laskuri sieltä tulee mikä aiemminkin, mutta julkaisuaika on nyt Suomen aikaa kymmeneltä.

Edit. Sama juttu myös IE 6:lla.

Jaa-a, eipä voi tietää ennen kuin livenä näkee. Saattaa olla pirun hienokin. Ainakin etupumput näyttäisivät saaneen kauan kaivattua parannusta...

Speksejä, anyone?

Kuivapaino 173kg
teho 75kw@12k
vääntö 63,5nm@10,5k
19l tankki.
caster 23ast.

Muuten aika torpedo tuo äänenvaimennin.  
biggrin.gif

Eiköhän tätä mene kuin leipää ens vuonna jos hinta alle 10k€.

No nyt toimi minullakin tuo viimeisin linkki. Mutta... Mutta... Mutta sehän on kusiainen?! Eipä sitten mitään uutta auringon alla. Luulin isoveljeksi.
confused_orig.gif

Huokauksia aiheuttaa, näin isomman hornetin omistajalle, toi upsarikeula ja pakarin onnistunut veto...  
bowdown.gif
Muuten aika maltillinen uudistus. Hornettimaisuus onnistuttu säilyttämään hyvin.

Back