Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä, mä kyllä odotin jotain ihan muuta...No voi ny .....
firefoxilla, ei tykkää IE7:sta toi sivuMiten te saitte sen näkymään? mulla lykkää samaa tekstiä kun kuulapäällä, ja se varsinainen sivu ilmottaa vaan että more models to come watch this shit....![]()
Mullakin on mozilla mutta ei vaan toimifirefoxilla, ei tykkää IE7:sta toi sivuMiten te saitte sen näkymään? mulla lykkää samaa tekstiä kun kuulapäällä, ja se varsinainen sivu ilmottaa vaan että more models to come watch this shit....![]()
Mulla ei toimi FF:lla edes Winblowsissa. Sama laskuri sieltä tulee mikä aiemminkin, mutta julkaisuaika on nyt Suomen aikaa kymmeneltä.Mullakin on mozilla mutta ei vaan toimifirefoxilla, ei tykkää IE7:sta toi sivuMiten te saitte sen näkymään? mulla lykkää samaa tekstiä kun kuulapäällä, ja se varsinainen sivu ilmottaa vaan että more models to come watch this shit....
tosin mulla on linux käytössä..![]()
Koetas tätä linkkiä: -kliks-Mulla ei toimi FF:lla edes Winblowsissa. Sama laskuri sieltä tulee mikä aiemminkin, mutta julkaisuaika on nyt Suomen aikaa kymmeneltä.
tuo linkki toimii minullakin!Koetas tätä linkkiä: -kliks-Mulla ei toimi FF:lla edes Winblowsissa. Sama laskuri sieltä tulee mikä aiemminkin, mutta julkaisuaika on nyt Suomen aikaa kymmeneltä.
Niin mullakin. Ihan maukkaan näköinen peli, mutta tuo ER-6n:stä plagioitu mittaristo on ruma.tuo linkki toimii minullakin!Koetas tätä linkkiä: -kliks-Mulla ei toimi FF:lla edes Winblowsissa. Sama laskuri sieltä tulee mikä aiemminkin, mutta julkaisuaika on nyt Suomen aikaa kymmeneltä.![]()