• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä xx:n tilalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wexi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä jengi laittas Hondan tilalle?

Elikkä hakusessa mopo mutkiin ja matkaan
smile_org.gif

Honda cbf 1000 jo löytyy mutta jotain muuta...

Honda Motor Corporation ajaa näköjään vannoutuneen hondamiehen muiden merkkien pariin, koska seurajaa uskolliselle xx ratsulle ei näy kaikista vuosikymmenistä sekä toiveista huolimatta tulevan.
nixweiss.gif

Nimimerkki: Xx.ää kaupitteleva ja 1.4 zetoria haaveileva.

Hmm... Zetoria tai Busaa kenties? Jos haluaa olla vähän omaperäisempi niin Bemun uus K1300S... Siinäpä noita! Eikun valkkaamaan, positiivista sinällään ettet voi Håndan jälkeen enää lusmumpaan oikeestaan päätyä...  
biggrin.gif
Kjeh, pakko oli...

Hmmm.. Mites Gixxerit? fireblade1000RR-ZX10R-GSXR1000
Ja jos matkajuhtaa tarttee.. laukut ja kyytiläinen niin
HAYABUSA alle.
wink.gif

Miten ois bannerissa olevan Menokoneen tarjous Gilles-R1? Hnta 15xxx Gllesin jalkatapein/cliparein. Musta/grafiitti aika messevän näköinen...

XX:ällä ei taida olla kuin kaksi kilpailijaa. Busa ja ZZR.
Ja tietty BMW K1200S ja R, mutta hinta pompsahtaa.
Jos matkustajan tilat on pakolliset niin oma valinta olisi
K8 Busa.

Mulla vähä sama homma, gikseriä oon aatellu tai rykkönen...
Kyykympi ku xx kuitenkin....

Pitäs vaan tuo xx saada alta pois ekaks.... kevväämmällä...

Mulla vähä sama homma, gikseriä oon aatellu tai rykkönen...
Kyykympi ku xx kuitenkin....
Mä vaihdoin vuosi sitten XX:n Giksuun. Ei se nyt kauheesti kyykympi ole, mutta paljon hauskempi, en vaihtais takas. Ja hyvin meni lähes 3 viikon reissu Rivieralle. Jos ei ole tarvetta 3:n kovaan laukkuun eikä kyytiläistä, niin Giksu. Tai oikeastaan Kawa 10R, vielä hauskempi, tosin vähän kyykympi.

Onhan XX:ssä parempi tuulensuoja kuin Giksussa, mutta siihen ne edut jääkin.

Mä en oikein ymmärrä miksi XX pitäisi vaihtaa Busaan tai ZZR:ään. Ei ne kovin erilaisia ole, vähän erilainen pyörä antaa uutta intoa ajeluun. Tietty jos ei halua kokea mitään uutta, niin sitte.

sanoi:
Honda Motor Corporation ajaa näköjään vannoutuneen hondamiehen muiden merkkien pariin, koska seurajaa uskolliselle xx ratsulle ei näy kaikista vuosikymmenistä sekä toiveista huolimatta tulevan.  

Joo, ei ymmärrä. Vaikkei XX:llä onkin ollut Suomessa suhteellisesti ottaen yliedustus myyntitilastoissa muihin maihin nähden niin ei se selitä sitä että muilta merkeiltä vastaava tai lähes vastaavat mallit löytyy. Ja aikaa kehitystyölle ois ollut alun toista vuosikymmentä  
nixweiss.gif

No nykyisellä mennään mutkaista tietä näkymättömiin.

Yksi mikä tulee mieleen on Triumph Spint ST 1050 vm.05-->
Tuo on ominaisuuksiltaan VFR:n ja XX:n välimaastossa.
Trumpetistien mielestä jopa liian Hondamainen.

Taidan koeajaa tuon keväällä, mikäli XX ei löydä enää kotiin.  
bawling.gif

Tosin Busaa saisi myös edullisesti mutta... Hyi kun se on ruma.  
eek.gif

Keväällä vaihdoin xx:n zzr:ään ja olen ollut tosi tyytyväinen. Jousitus ja jarrut paremmat ja ajoasento ei ihan niin kyykky.

Suosittelen ainakin testaamaan zetoria, mutta testaa omalla vastuulla, voi lähteä kaupasta matkaan.
biggrin.gif

Miten muuten on vakuutukset pompsahtaneet XX:stä --> paljon tehokkaampaan busaan tai zetoriin.

Satoja euroja/vuosi?

Mä en oikein ymmärrä miksi XX pitäisi vaihtaa Busaan tai ZZR:ään. Ei ne kovin erilaisia ole, vähän erilainen pyörä antaa uutta intoa ajeluun. Tietty jos ei halua kokea mitään uutta, niin sitte.
No kyllä ne vaan zetorit ja busat nyt on aika erilaisia. Xx on kuitenkin aika antiikkinen alustaltaan ja jarruiltaan sekä koneestaan. Eikä tuo muotoilukaan oikein enää tätäpäivää edusta. Eikö se ole vähän sama kuin vertaisi vm 96 e34 korimallin 525tds bemua ja vastaavaa 08 vm.n 525d.tä. Molemmissa helvetin hyvä kyyti mutta silti kaikki on erilaista ja kehitys kehittynyt reilusti.

Älä FJRääkään unohda. Sopii sekä mutkiin että matkaan ihan kelvollisesti. Ei kyllä kulje lähellekään 300 jos se on kriteeri
smile_org.gif

sanoi:
No kyllä ne vaan zetorit ja busat nyt on aika erilaisia. Xx on kuitenkin aika antiikkinen alustaltaan ja jarruiltaan sekä koneestaan. Eikä tuo muotoilukaan oikein enää tätäpäivää edusta. Eikö se ole vähän sama kuin vertaisi vm 96 e34 korimallin 525tds bemua ja vastaavaa 08 vm.n 525d.tä. Molemmissa helvetin hyvä kyyti mutta silti kaikki on erilaista ja kehitys kehittynyt reilusti.

Kommenttini varmaan pilkunn*ssintaa mutta pakko silti  
wink.gif

Tuossa esimerkissä e34 vastaisi enemmänkin vanhaa tonnista cebaria (e34 esitelty jo -88) ja parempi bemarivertaus olisi e39 (esitelty -95) nykyisen kopan ollessa e60 (esitelty -03). Anyway pointti ymmärretty.

Eniten XX:ssä parannusta kaipaisi alusta. Ja muotoilussa on kieltämättä jo historian havinaa. Jarrujen tai koneen osalta ominaisuudet ovat riittäneet mutta rehellisesti sanottuna zetorit ja busat on testaamatta.

Back