Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vaihdoin vuosi sitten XX:n Giksuun. Ei se nyt kauheesti kyykympi ole, mutta paljon hauskempi, en vaihtais takas. Ja hyvin meni lähes 3 viikon reissu Rivieralle. Jos ei ole tarvetta 3:n kovaan laukkuun eikä kyytiläistä, niin Giksu. Tai oikeastaan Kawa 10R, vielä hauskempi, tosin vähän kyykympi.Mulla vähä sama homma, gikseriä oon aatellu tai rykkönen...
Kyykympi ku xx kuitenkin....
sanoi:Honda Motor Corporation ajaa näköjään vannoutuneen hondamiehen muiden merkkien pariin, koska seurajaa uskolliselle xx ratsulle ei näy kaikista vuosikymmenistä sekä toiveista huolimatta tulevan.
No kyllä ne vaan zetorit ja busat nyt on aika erilaisia. Xx on kuitenkin aika antiikkinen alustaltaan ja jarruiltaan sekä koneestaan. Eikä tuo muotoilukaan oikein enää tätäpäivää edusta. Eikö se ole vähän sama kuin vertaisi vm 96 e34 korimallin 525tds bemua ja vastaavaa 08 vm.n 525d.tä. Molemmissa helvetin hyvä kyyti mutta silti kaikki on erilaista ja kehitys kehittynyt reilusti.Mä en oikein ymmärrä miksi XX pitäisi vaihtaa Busaan tai ZZR:ään. Ei ne kovin erilaisia ole, vähän erilainen pyörä antaa uutta intoa ajeluun. Tietty jos ei halua kokea mitään uutta, niin sitte.
Ei varmaan sovi, koska ketjuja pitää päästä rasvaamaanÄlä FJRääkään unohda. Sopii sekä mutkiin että matkaan ihan kelvollisesti. Ei kyllä kulje lähellekään 300 jos se on kriteeri![]()
Rassailee sijaistoimintana vaikka moottorisahan ketjua sitten....Ei varmaan sovi, koska ketjuja pitää päästä rasvaamaanOnhan se kuitenkin tämän harrastuksen suola.![]()
sanoi:No kyllä ne vaan zetorit ja busat nyt on aika erilaisia. Xx on kuitenkin aika antiikkinen alustaltaan ja jarruiltaan sekä koneestaan. Eikä tuo muotoilukaan oikein enää tätäpäivää edusta. Eikö se ole vähän sama kuin vertaisi vm 96 e34 korimallin 525tds bemua ja vastaavaa 08 vm.n 525d.tä. Molemmissa helvetin hyvä kyyti mutta silti kaikki on erilaista ja kehitys kehittynyt reilusti.