• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä temppuja osaat moottoripyörällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
osaan suuttuttaa naapurit klo 5 arkiaamuina
062802moto_prv.gif

Pureskella purkkaa ja ajaa samaan aikaan.
Nyt opettelen vielä kuuntelemaan musiikkia edellisten lisäksi.

Katoamistempun, hävin mitään sanomatta ties minne. Kotona tätä ei juuri arvosteta.
Tässä mäkin olen hyvä, varsinkin ton prätkän kanssa. Sitten tullaan takas lakki kourassa seinän vieriä kävellen.  
pftroest.gif

Kyllähän sitä välillä pitää koittaa takapyörällä ajamista  ja jarrutuksessa nostetaan perää. Lapesellistahan tuo on, mutta mitä sitten jos itestä hyvältä tuntuu.

Niin ja olen mä rengastakin polttanut, mutta omassa pihassa naapureiden iloksi.  
tounge.gif

Osaan heittää vespalla voltin kakspäällä,kokeiltu aikoinaan kun mamma pukkas autolla kolmion takaa eteen,tuli yks murtunut kyynerpää kaverille ja itselle mustelmia,en suosittele kokeilemaan.

Komppaan tuota Tuppervaaria, on tullut opeteltua läksyt => ajellaan iisisti.
Elikä ette osaa mitään?

Nämä onnistuu suljetulla alueella ja liikenteessä

keulaa eri nopeuksilla/vaihteella,stopit lähtee ja takarenkaan pyörittely jalat tapeilla,mutta ympyrät ei vielä onnistu.
Ei jaksa enää. Ajaminen ja pystyssä pysyminen riittää nykyään seniloituville ukkeleille. Siinä ihan riittävästi haastetta ja uhmaa
biggrin.gif

-M

En mitään, mutta viimeiset 150 tkm olen onnistunut olemaan kaatumatta ja kaatamatta pyörää. kop, kop, kop...
tounge.gif

ihan asian sivusta, nykyään moottoripyörällä pitäisi ajaa kuin kirkossa istuisi. mihin ovat menneet ne moottoripyöräpoliisien pyramidit ja muut näytösajot, jotka olivat yleisiä ja ovat jossain mexikossa vieläkin.

itse melkein karrikoisin niin, että jos ei osaa keulia ja endota, niin ei osaa kiihdyttää, eikä jarruttaa. ne ovat vain äärimuotoja ja kuuluvat silti perustaitoihin. ne vaan on kriminalisoitu tarpeettomasti. puoliharmitonta ajankulua.
bowdown.gif

...keulat lähtee,siitä sain jopa eilen vajaa 400e arvoisen diplomin....  
Rulla burnikset menee hitaasti.
Olisi metkaa saada tuo etujarru hanskattua senverran,että voisi ympyröitä pyöritellä ja alkaa hakemaan vauhtia noihin burniksiin. tiedän, reenillähän sen saisi,muttei noita nyt varsinaisesti viitsi ruveta reenaamaan, silloin räyhätään,kun siltä tuntuu.

....Pitää kokeilla jos saa punosletkut/tunnokkaammat kahvat+sylinterin. nyt onnistuu vain lukittamaan renkaan, josta ilman pahkoja selviäminen useasti on kai temppu jo sinänsä....

edit: ja tapeilta seisten menee kanssa keulat, kunhan ei tartte pykäliä yrittää vaihtaa....

käynnistää, sammuttaa, ajaa, pysähtyä ja jopa kaataakin !

Voitteko kuvitella....*tsih*

Back