• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä pelkäät liikenteessä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En oikeen mitään
nixweiss.gif
poliiseja... Tulee ajeltua paljon yö aikaan enkä minä nii niitä hirviä sun muita elukoita pelkää vielä
tounge.gif

En oikeen mitään  
nixweiss.gif
poliiseja... Tulee ajeltua paljon yö aikaan enkä minä nii niitä hirviä sun muita elukoita pelkää vielä  
tounge.gif
Kannattas hirviä pelätä, mä luulin vielä kuukausi sitten ettei mulle tai mun tutuille satu mitään...
Paras kaverini/tyttäreni kummisetä
ajoi hirvikolarin ja kuoli
bawling.gif
bawling.gif

Nyt sen tietää kuin perseestä elämä voi joskus olla..

Ykköspelko taitaa olla kolmion takaa eteen kiilaavat kotilopaukapäät ja hyvänä kakkosena kaikenmaailman elukat, sateella tulee ajeltua varovaisemmin automaattisesti joten kelin suhteen ei pelkoja. No ehkä nyt tähän aikaan saattaisi musta jää aiheuttaa pientä värinää.

Raskasta liikennettä kun eivät välttämättä nää sieltä ohjaamosta yhtään mitään, autoilijoita jotka kattelee vaan peilejä, irtohiekkaa mutkissa, elukoita. Yhdellä tutulla tiellä on kans äärimmäisen vittumaisia hyppyreitä pitkin mutkia, ei nekään kovin mukavia ole jos sattuu vähän reippaammin laskemaan.

Pelko on mun mielestä vähän turhan iso sana, en varmaan ajelis niin paljoa jos ihan oikeesti pelkäisin.

tähän aikaan vuodesta kylmä asvaltti ja irtolehtiä/muuta puista tippunutta sköndää ehkä eniten rauhoittaa menoa. Poliisejahan ei tarvii pelätä, tietenkään, enkä elukoistakaan jaksa stressiä ottaa... nappibodarikotelokuskeja kannattaa kuit aina varoa sekä tietty teinicorolloista lentäviä olutpulloja pe iltaisin.

Pelkään, että käy törmäys hirven, auton tms kanssa ja lähteepi henki. Sit ei voi enää  
062802moto_prv.gif
eikä  
033102beer_1_prv.gif

Jos pelkkä kyytiläinenkin saa vastata, niin...

Pelkään aina yleisesti sitä, että kuski (kuka se milloinkin on) ei havainnoi täysillä liikennettä. Eli yritän seurata itsekkin koko ajan meininkiä, etenkin risteyksissä ja liittymien kohdalla.

Ohituskaistalla mentäessä pelkään sitä, että oikealta vetäsee eteen/kylkeen joku suhari, jonka niska ei taivu kuolleeseen kulmaan kattomiseen.

Pimeällä jaksan aina ihmetellä miten surkeita pyörien valot on! Pelkään, että mahdolliset esteet tiellä tulee näkökentään ihan liian myöhään.

Ja jos sitten joskus kopsahtaa, niin suurin huoli on se, että paikalla olevat ihmiset antaa munkin tukehtua omaan oksennukseeni, kun eivät saatana tajua kääntää tajutonta kylkiasentoon
veryangry.gif
.

Mä pelkään sitä, etten osaa toimia okein äkillisessä vaaratilanteessa. Pelkään siis itseäni
confused_orig.gif

Back