• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä pelkäät liikenteessä ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Poliisi onkin vitsaus liikenteessä kun tämä poliisia pelkäävä kansa pudottaa nopeutensa naurettavuuksiin poliisin nähdessään.
Pitää kutinsa. Ja kumma, että kategoroidaan poliisi samaan kastiin esim. hirvien kanssa. Hirvikolareissa kuolee, ratsioissa harvemmin, korkeintaan v*tutukseen.

Hirvikolareissa kuolee, ratsioissa harvemmin, korkeintaan v*tutukseen.
Eikä siihen vitutukseenkaan kuole
sad_orig.gif
Paitsi, ehkä välillisesti...

Kaikenkokoiset eläimet noin ketunkokoisesta ylöspäin. Ajoinpa tossa mäyrän kanssa kerran yhteen ja aikamoista rytkytystä oli hetken aikaa. Mäyrä ei jäänyt katteleen miten kävi, enkä juuri minäkään. ehjänä kuitenkin kaikki tyynni itelläni.

Tästä ois saanu myös hyvän gallupin, ois ollu jännää mikä ois tullu kakkoseksi polliisin jälkeen.

Ite pelkään poliisia, varastelevia mustalaisia ja sitä että surmaan mopollani hirven tai jonkin muun viattoman pieneläimen.

edit: tai en suoranaisesti pelkää mutta tiedostan riskin (olipa älykäs editti)

no joo
ekaks noit kuspäisii autoilijoita mitkä ei näe mitään
tokaks eläimiä
siks ajankin vain enää harvoin iltasin ja aina pikkasen pienemmällä vaihteella ku pitäs et tulee ees ääntä enempi et elukat pelästyis ja menis kauemmas tiestä

Eniten pelkään ajoreittini yli kulkevia autoja, eli siis vastaantulevia autoja kääntymässä minusta katsottuna oikealle, kolmion takaa tulevia jne., koskaan ei sitä voi tietää, milloin mummu ja pappa iltapäiväajelulla risteyksestä syöksähtävät liikkeelle.
tounge.gif

Ja tiellä tai suojatiellä olevia lapsia sekä eräillä alueilla dokuja, niistäkään ei tiedä että menevätkö yli vai eivät.

Erityisesti ilta-aikaan jännittää, josko sieltä metsästä tulee jotain tielle.

Ja tietty jännäkakka on aina valmiustilassa mahdollisten sinivalkoisten näköhavaintojen varalta, varsinkin silloin kun tietää itsekkin ettei nopeusmittarin ja -rajoituksen suhde toisiinsa ole 1.

-idiootti autoilijoita, jotka tahallaan ajavat kohti,
Luulin, että mopon mukana ostin myös paranoian, mutta näköjään muillakin on samoja kokemuksia: jotkut autoilijat toden totta tulevat kohti. Mikä niillä mättää?
veryangry.gif

Polliisia mää en pelekää - vaikka eipä niistä suurta huolta näillä korpikylillä juuri ole.
smile_org.gif
Kun nuo kaikenmoiset villipedot ja saaliselukat saisi pysymään ajoradan ulkopuolella, niin sittenpä normivarovaisuus kantaisi aika pitkälle. Kopkop...

Kyllä ne on hirvet ja muut metsän "pikku"eläjät. Ei se irtosorakaan niin mukavaa oo mutkassa...
crazy.gif

Lähinnä sitä, että auto tulee jostain eteen kun ei minua havaitse.

Myös irtohiekkaa ja muuta liukkautta tiellä pelkään, ja hieman myös pyörän pettämistä, jos sattuu vaikka ketju katkeamaan pahasti tai muuta vastaavaa.

Poliisia en pelkää en sitten tippaakaan, en ole ikinä pelännyt autollakaan enkä sen kummemmin siis pyörälläkään. Aivan sama vaikka joka risteyksessä olisivat, kun on puhtaat jauhot pussissa niin mitä hel****n pelkäämistä heissä olisi...

Poliisit on pienin murhe, mut hirvet ja muut metsän elävät voivat olla aika ikävi kohdalle sattuessa.
Tietty olishan se ikävää jos pyörä hajoais, mut tunnetusti kawanakki ei sitä tee
cool.gif

poliiseja ja erityisesti siviilipoliiseja
biggrin.gif
menee ajamisesta ilo kokonaan kun ei ole ihan varma onko takana tuleva auto poliisiauto vai ei. joskus tuntuu jo vainoharhaiselta tuo poliisi pelko varsinkin pimeällä on vaikea havaita poliiseja muista tiellä liikkujista
sad_orig.gif

Juuri kun luuli osaavansa pelätä kaikkea mahdollista, löytyi Lohjalla (tie 1070) eräästä mutkasta klapeja. Ehdin (ja mahduin vastaantulleesta autosta huolimatta) väistää.

Sivutieltä tulijoita pelkään ehkä eniten, on tullut joskus autolla ajettua kolmion takaa tulleen kylkeen.

Uittu mä mitään pelkää... muut pelkää mua...
033102bebe_1_prv.gif

Eikai! Ei oikeen tule mitään mieleen mitä pelkäis. Mutta jos poliisi näkyy niin vaistomaisesti jarrulle, vaikka ei oliskaan ylinopeutta. Tai siis enhän minä koskaan kovaa aja
baaa.gif

Keväällä hiekkaa risteyksissä, syksyllä metsän elukoita (hirvet,peurat), kaiken aikaa k-pää-autoilijoita.

Mä pelkään eniten sitä päivää, että emäntä sanoo, että nyt menee bensaan liikaa rahaa
tounge.gif
.

mad.gif
hirviä....äsken kun tultiin turusta,niin 3 kpl tien vieressä...ja hämärää vielä...paha on nähdä niitä lerppahuulia..ja isoja kun mitä
mad.gif

Pelkään
* etten tajua että syksyllä ja keväällä ei ole kesä ja voi olla liukastakin ja kylmää!
* että olen huolimaton ja tulee vahinko
* että innostun liikaa...
* renkaan puhkeamista (ei mitään kokemusta aiheesta)
* istua eukon kyytiin motskarissa  
sad_orig.gif

Varon
* hirviä (2 onnistumista takana tälle kesää, alkaa jo tilastomatematiikka pelottaa...)
* kettuja ja jäniksiä sekä kissoja yms.
* hiekkaa mutkissa ja risteyksissä sekä savea ja multaa...
* rekan takana ajoa
* lastatun peräkärryn takana ajoa
* maajussien työvälineitä sekä peltoliittymiä
* pakettiautoja (eihän ne kuskit mitään nää, ne on töissä...)
* pössöjä ohittajia varsinkin jos vastaan tulee rekka jonka takana on letka
* risteyksiä missä auto tulossa päätielle; liian usein joutuu vetämään jarrusta...
* ohittamasta tyhmissä paikoissa
* sadekelillä ajaessa; ei äkkinäisiä liikkeitä...

Miksi edelleen tohdin ajaa?
* yritän olla varovainen
* olen hereillä
* ENNAKOIN !!!

Joskus pelottaa että itse Saatana saa vallan päänupissani ja sen seurauksena ajosessiosta tulee vallan holtiton, jopa hengenvaarallinen!
033102bebe_1_prv.gif

nixweiss.gif

Hyvänä kakkosena tulee sorkkaeläimet. Isot sellaset!
Ja myöskin sellasia "Lätsä"-mallisia päähineitä kaljunpeittona pitävien kuskien ajosuoritteet.

Mutta eihän tänne pelkäämään olla tultu.
062802moto_prv.gif

Kukapa niitä kamikaze-autoilijoita ei pelkäisi.. toinen on irtosora ja muu tiellä yllättävästi eteen tuleva shaisse.
Ennakoinnilla pääsee aika pitkälle.
Pelkään myös että minusta tulee joskus normaali  
crazy.gif

Back