Nyt menee vähän? off topiciksi, mutta kuitenkin...
Olen siis tilannut Harpersilta pehmeät laukut 4.7.07. Firmasta ovat paketin laittaneet osoitteellani tulemaan kohti Koti-Suomea 9.7.
Pakettia ei ole näkynyt, eikä kuulunut ja siitä syystä olen sitä penänyt postista nyt vajaat kaksi viikkoa. Olen ollut asian johdosta yhteydessä Postin asiakaspalvelunroon (valtakunnallinen) ja käynyt myös useina päivinä kysymässä pakettia paikallisesta postista.
Kysyessäni pakettia on vastaus aina ollut, ettei sitä ole vielä tullut Postin logistiikkakeskukseen.
TÄNÄÄN, eli 27.7. sain ensimmäistä kertaa kuulla, ettei kyseistä pakettia ensinkään jaeta postin toimesta.
Voi v***u mitä touhua. Ei sitten ollut tullut aiemmin postin virkailijoille mieleen tarkistaa kyseistä seikkaa.
Eli kun paketti on lähetetty Englannista priority tai economyna, niin kyseisen paketin jälleenvälityksen Suomessa hoitaa GLS Finland Oy -niminen yritys. No, kysyin firman puhelinnumeroa. V***u vastaus oli, ettei tiedä numeroa, kun kyseinen firma
niinkuin kilpailee heidän (siis Postin tai mikä v****n Itella se nykyään onkin) kanssaan.
Okei, se myönnettäköön että parempi myöhään kuin ei milloinkaan mutta silti. Ei anna ihan hyvää ammattitaidon hallitsemiskuvaa moinen touhu. Se on niin kuin sama juttu, kuin mennä elokuvateatteriin ostamaan .ORG:n jäsenyyttä. Kysyessäsi moista asiaa myyjä vastaisi, ettei nyt näy juuri sellaista elokuvaa menossa olevan, mutta tule huomenna uudestaan.
No nyt kun sitten kyseisen paketin toimittaja selvisi? niin soitin GLS:ään, jossa nyt selvitellään paketin matkailua. Asiakaspalvelusta todettiin paketin pitäneen jo Suomessa olla. Saas nähdä kuinka käy. Ottivat numeroni ja soittavat kun jotain tietävät. Kyseisen firman logistiikkakeskus on Turussa, joten jos laukut siellä on, niin käyn ne vaikka itse sieltä hakemassa.
Varmuuden vuoksi parhaillaan pakataan kahden immeisen vkon tavaroita tankkilaukkuun ja Maxian perälaukkuun. Saattaa olla, että saan emännyksen tavarat kutistettua minimiin. Minähän en muuta tarvitse kuin reikäiset kalsarit
ja ne mahtuvat vaikka rintataskuun.