• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä on moottoripyörälijijän katu-uskottavuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyyppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kui jengi jaksaa taivastella sitä mitä muilla on päällä? Eiks riitä et näyttää vaa tyylikkäältä. Uskottavaa tai ei  
033102beer_1_prv.gif

Se minkä sanotaan olevan katu-uskottavaa, ei yleensä sitä ole.

Ostin vaimolle Bomber-alushousut Lahdesta Rikun MP-Messujen vierestä. Musta on tosi katu-uskottavaa jos nainen aloittaa katu-uskottavuuden rakentamisen jo alushousuista...

Mä luulen, että mun mopo keulii nyt!

Ps. Kommentoin myyjille, että tehtiin ns. tukiosto hyvän asian puolesta. Kehoitetttiin keulimaan ja polttamaan kumia koko rahalla!

Tälleen kypsään keski-ikään ehtineenä ei oikein ymmärrä mistään katu-uskottavuudesta. Ei oikein kiinnosta mitä naapuri miettii. oon vähän surullinen, kun täälläkin ihmiset kyselee kokoajan mitä muut ajattelee. no kai sitä ittekin oli nuorea niin epävarma.
lookaround_orig.gif

Juu sen verran on tota itsetuntemusta ja omaa minää, että ei toi rispecti ole niin tärkee. se kun ei tuo euroja taloon ;)

Hitot katu-uskottavuudesta, kunhan itse harrastaa niinkuin tykkää eikä välitä mitä muut ajattelee. Tekisi mieli ajaa custom-mopoa värikkäissä kyttyränahoissa ja kattoa kun muut kustomistit nauraa kun ei ole nahkaliiviä ja avokypärää ;)

Joskus tuli postissa mainos jossa väitettiin että ostamalla Nissan Qashqain saisi katu-uskottavuutta. Mä skippasin...

^Tuskin sielläkään. Eiköhän se margariinipaketti Siwan hyllyllä ole lähempänä totuutta.  
biggrin.gif

Mitä tuohon "kovaan" menoon tulee, annetaan näille nöösseille vanha kakstahti Kawa kouriin, 000 sivukopassa, niin saavat sitä "kovaa" menoa. Katotaan sitten jälkeenpäin mitkä oli ajo-ominaisuudet siihen aikaan, kun itsellä "kova" meno vielä houkutti. (prkl, kaikenlaisia,,, kova meno)
shaun.gif

Katu-uskottavuus on käsite minkä säälittävät nössöt ovat keksineet itsensä ja nössö kaveriensa mielenterveyden ylläpitämiseksi.
+1
+1
Aww, vanhat papat bemareiden ja harrikoiden kanssa eivät tykkää kovasta menosta
tounge.gif
tässä nyt niin vanha vielä ole, mut voisit perustella ton "kovan menon" niin tietäisin mistä olen jäänyt paitsi.
biggrin.gif
tounge.gif

Katu-uskottavuus on niille wimpeille jotka eivat uskalla poistua katuvalojen ulkopuolelle ja jotka tilaavat pakettiauton heti kun pisara vetta ilmestyy asphaltille.

Katu-uskottavuus on niille wimpeille jotka eivat uskalla poistua katuvalojen ulkopuolelle ja jotka tilaavat pakettiauton heti kun pisara vetta ilmestyy asphaltille.
Jep, jep, mulla on nyt paku ja veinkin sillä syksyllä pyörät Krakowaan. Oon kumminki ajanu jo sen verran kylmässä ja sateessa, että ei nöösipojat ihan heti kynnelle kykene...

Mulle katu-uskottavuus on sitä että moottoripyörän kuskilla on kunnolliset ajovarusteet.

Toki Harrikkakuski kyttyränahkapuvussa hiukan erilaiselta näyttäisi, mutta ei se minun silmissä katu-uskottavuutta vähentäisi.

Katu-uskottavuus on käsite minkä säälittävät nössöt ovat keksineet itsensä ja nössö kaveriensa mielenterveyden ylläpitämiseksi.
+1
+1
Aww, vanhat papat bemareiden ja harrikoiden kanssa eivät tykkää kovasta menosta
tounge.gif
No niin, muistapas laittaa lakki päähän kun menet ulos.Äläkä syö keltaista lunta talvisin,the Doctor#46.
Siinä sulle katu-uskottavuutta.
Äläkä laita kaupunkicamoja niskaan,sekään ei näytä uskottavalta.
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
wink.gif
wink.gif

Katu-uskottavuutta:
+hienosti rakennettu pyörä, olkoon sit street tai custom
+pienillä muutoksilla tehty omaa näköä pyörään
+äänet (MÖLINÄPÖNTTÖ!)

EI katu-uskottavuutta:
-t-paidalla ja shortseilla ajaminen
-kioskisuharit
-skidin kyyditseminen liian hennosti (ei kunnon varusteita)
-idioottimaiset ratkaisut liikenteessä

Jos pääsee ajamaan paljon ja elää vielä vanhaksi on minusta sangen katu-uskottava, jos semmoista onkaan.

Ja tottatosiaankin suurin pelko/teho suhde on tullut saavutettua Kawa Mach IV 750 H2 puikoissa.

Luultavasti iästä johtuen 2t-helvetinkoneista kaipaan kuitenkin eniten RD350sta ja RG500sta.

Ärtsyköitä oli useampi mutta isoon Gammaan ei oma pörssi piisannut - montaa kyllä rassasin ja ajoin.
RD500 puhumattakaan, noinkohan ne kärähtävät puolat on jo loppuneet mailmasta ;)

Jos pääsee ajamaan paljon ja elää vielä vanhaksi on minusta sangen katu-uskottava, jos semmoista onkaan.

Ja tottatosiaankin suurin pelko/teho suhde on tullut saavutettua Kawa Mach IV 750 H2 puikoissa.

Luultavasti iästä johtuen 2t-helvetinkoneista kaipaan kuitenkin eniten RD350sta ja RG500sta.

Ärtsyköitä oli useampi mutta isoon Gammaan ei oma pörssi piisannut - montaa kyllä rassasin ja ajoin.
RD500 puhumattakaan, noinkohan ne kärähtävät puolat on jo loppuneet mailmasta ;)
^ RD 500 jammu oli vähän liian uusi peli niihin aikoihin, alkoi 4-tahti pelit lyödä itseään läpi noihin omiin "nöössi-aikoihin". Joten ajamatta on tuo legenda. Kawa aiheuttaa traumoja vieläkin köykäsellä etupäällään.
biggrin.gif

Back