• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä on moottoripyöräily sinulle?

Mitä on moottoripyöräily sinulle? - osaatkos kertoa...

• 1. "elämäntapa"

Ääniä: 17 7,8%
  • 2. "harrastus"

Ääniä: 56 25,6%
  • 3. ainoa moottorikäyttöinen kulkuneuvo

Ääniä: 7 3,2%
  • 4. "pakkomielle"

• 5. "irti arjesta"

Ääniä: 69 31,5%
  • 6. "vauhdin ja g-voimien hurmaa"

Ääniä: 34 15,5%
  • 7. "vapautta liikkua"

Ääniä: 14 6,4%
  • 8. "egon jatke"

Ääniä: 4 1,8%
  • 9. "eroottinen kulkuneuvo"

Ääniä: 4 1,8%
  • 10. en osaa luokitella

• Ääniä yhteensä
    219
Eipäs kauaa tarvinnut miettiä, elämäntapa se tottakai on! Melko tyhjä fiilis olis, jos äkillisesti ei enää pääsiskään konepyöriä harrastamaan..

Vähän paha sanoa yksiselitteisesti ja vain yhtä asiaa. Onhan mopoilu elämäntapa, harrastus, vapaus, nautinto jne jne, joten...

Vaikka nyt moottoripyörän G-voimat vähän autoilusta jää niin kyllä siitä aikamoiset kicksit vaan saa. En tiedä paremmasta. Kovaa (?) ajaminen on mahtavaa, olen aivan koukussa. Kaikki paitsi rata-ajo on turhaa
tounge.gif

Miksi kukaan ei uskalla tunnustaa että on se myös vähän tuota kohta numero kasia? MINÄ TUNNUSTAN!!!

Okei, mutta siis harrastushan tuo mopottelu on kuten veneily ja autoilukin. Tykkään ajella kaikilla vehkeillä joilla pääsee lujaa. Tykkään pestä ja puunata kulkupelejä. Nautin MP tai autokuumeen kourissa tuskailusta. Nautin kaupanteosta ja tinkaamisesta. Uuden pyörän kaupasta taluttaminen on hieno hetki! Ensimmäiset kilometrit pakasta vedetyllä pelillä on jännittäviä.

Moottoripyörällä ajaminen on silti kaikista hauskinta ja rentouttavinta. Yrittäjänä ja kahden pienen lapsen isänä nautin niistä hetkistä jotka saan viettää yksin mutkatiellä kanttaillen ja kiihdytellen. Mukavaa on myös poiketa jollekin terassille sumpille ja katsella samalla kuinka pyörä kiiltelee auringossa...

Elämä on kurjaa mutta välillä on hienojakin hetkiä!

Saa nähdä joutuuko valitseen joko muija tai moottoripyörä. Valinta silti tulee oleen helppo 20 :n yhdessäolovuoden jälkeen.

Kaipa tuohon kysymykseen voisi vastata monellakin tavalla....riippuu päivästä. Ensisijainen vastaukseni on "vapaus liikkua".
Ihan aikuisten oikeesti jalka on siinä kunnossa, että ekan moottorikäyttöisen kaksipyöräisen ostin sen takia, että pääsen paikasta a paikkaan b ilman suurempia tuskia
bawling.gif
ynnä rahapussin täydellistä tyhjentämistä parkkimittariin. Mopolla pääsen työpaikan ovelle, autolla en.
Ei sille mitään voi, on tuossa pyöräilyssä myös oma eroottinen latauksensakin, meillä naisilla ei kuitenkaan tuo suuresti kuulutettu peniksen jatke
tounge.gif
. On vaan niin coolia ajaa
cool.gif
.
Ainoastaan kohdan kolme voisi jättää pois. Talvella on myös pakko päästä liikkeelle monestakin syystä, eikä koko perhettä + kaikkee tavaraa voi mopon kyytiin viskasta.

Koko perheen harrastus,muuten ei pääse arjesta/työstä irti kun yksityisyrittäjä ja työpiste on kotona(yritys auki yötä/päivää)jos mielii mopoileen hommattava joku töihin tilalle,ja sittekin on vähän huono omatunto,tuntuu kuin ois varkain pois töistä/yrityksestä....

Mutta kyllä se stressin poistaa/kuin uudesti syntyis.....
062802moto_prv.gif

Laitoin vaihtoehdon nro 3. Se oli eniten yleismaailmallisin mun kohdalla, yleensä prätkä on kaikkea noita vähän ajan ja paikan mukaan.

Olen tuumaillut, että kun kerta pyörämiehiä olen niin en niitä kotteroita viitsi hankki muutamista syistä. Elikkä mp on minulle ainoa moottoritoiminen vehjes ja niin se tuloo aina olemaankin
wink.gif

Kyllä se elämätapa taitaa olla (: Harrastuksena en ole pärräilyä koskaan pitänyt, paitsi ehkä rata-ajoharjoittelua.

Vaikea valinta...1-7 olis voinut valita melkein minkä vaan
biggrin.gif
Elämäntapa kuvaa kuitenkin ehkä parhaiten tällä hetkellä toimitaa, kun esim. kaikki lomat suunnitellaan kokoontumisajojen ja ajoreissujen mukaan. Kesällä on siis täys mahdottomuus lähteä ilman pyörää mihinkään
062802moto_prv.gif

Irrottaa mukavasti vauhdillaan ja tehollaan arjesta ollen samalla elämäntapakin.

Kyllä se vaan pistää hymyilyttämään, kun saa yksin ajaa hyvällä ilmalla jossain mutkateillä kanttaillen ja pysähtyä sillon kun tuntuu. Ei paljoo huolet paina!

Eikä sitä sanat riitä kertomaan..... Kukin sen kokenut kuitenkin tietää
sport05.gif

Kun ajaa, ei voi tehdä muuta!
Ajatukset eivät pyöri työasioissa.
Vauhti; tehon ja painon hyvä suhde.
Kaverit, sosiaalisuus.

Back