Joo Farmia vaan koneeseen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole koskaan kokeillut Amwayta, enkä sulje pois sitä, etteikö se vois olla ihan hieno öljy.Cute: oletko koskaan kokeillut Amwayta? Jostain syystä kaikki ketä ei ole vieroksuu sitä ja ne jotka ovat niin tykkäävät hirveesti. Itse en ole, enkä tule kokeilemaan.
Eikös ne "isot japsit" ole nykyään vähintään sen 1,8lKuinka iso pitää pyörän olla ettei se ole "pikkujapsi"?
Saman kokoinen se Väinö mullakin on ja olen ajatellut Delvaccia kokeilla muitten kokemuksista rohkaistuneena.Joo, ajattelin vaan että hyvinse on kelvannut Delvacci 1500 kuutioisellekin.Mutta kai se o sitte niitä pikkujapseja?
+1Honda gn4
Niin muuten miksi guzzi vaatii suomen oloissa tuon 10W60 öljyn? Se on sitten oma juttunsa jos seisoo Italiassa elokuun pahimmilla helteillä liikenneruuhkassa ilmajäähdytteisen koneen kanssa mutta että Suomessa?Delvaccia mihin se vaan käy eli pikkujapseihin mutta Guzzi vaatii 10W-60 -öljyn. Nyt on Motorex mutta Castrolin Sport Edgeä seuraaavaksi sen paremman saatavuuden ja edullisuutensa vuoksi. Ja Cagivassa olen aikonu ens talvena käyttää Mobilin 5W-50.