Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kake1969q sanoi:näin kauppias saa myytyä 2 kannua. autossani öljynvaihto 6 litraa. ELI ostan aina 2 kannua.
kyseessä vielä long-life ölppä, joten kustannus pitkälle toista satkua![]()
Autot pitää nykyään käyttää oikein ammattiliikkeessä että ne takuut ja huoltokirjat on leimoissaan. Viimeksi kun käytin autoa määräaikaishuollassa niin tein toteaman että oliskohan säästänyt omalla työllä ehkä satasen?, jos oli tehnyt itse, hommannut huolto-osat yms... ( itse työtä 8 tuntia, ammatti huollossa sama 1-2 tuntia)? Omassa autossa on niin v...ttumaisessa paikassa kaikki suodattimet yms... että eipä oikein onnistu ilman hallinostureita, saati muutenkaan ilman tarvittavia tietokoneita ja obs-mittareita. Jos huoltokirjasta puuttuisi leimat niin voipi olla hieman hankala myytävä tai vaihdettava. Mittaristossa palais kaiken maailman huolto- ja varoitusvaloja ilman kuittauksia.vma sanoi:Isosta kaupasta saa kyllä moottoriölppiä myös viiden litran kätevinä kannuina. Usealta eri merkiltä löytyy tuo myyntikoko. Esim.
http://www.ebay.de/itm/Castrol-EDGE...345290833?pt=DE_Autoteile&hash=item3f2d708e51
Olen ölppiä tilannut ebaystä jo ajat, ja toimitukset ovat toimineet hienosti. Rahaakin säästyy suht. helposti.

trj sanoi:Autot pitää nykyään käyttää oikein ammattiliikkeessä että ne takuut ja huoltokirjat on leimoissaan. Viimeksi kun käytin autoa määräaikaishuollassa niin tein toteaman että oliskohan säästänyt omalla työllä ehkä satasen?:
D-Iivil sanoi:Mistä tilaat tuota Castrolia Suomesta?
Tomber sanoi:Otin hifi ölpät testiin eli Motul 300V 5W-40, no ainakin kallista jos ei muutaRSV4 tykkää
Varmaan liian "hyvä" öljy oman käyttöön, mutta ilmeisesti aika suosittu ratakuskeilla?
Tomber sanoi:Mistä tohon hintaa sait? Tilasin ebaystä (de) ja makso 79,20 kotiin toimitettuna. Edit: tossa hinnassa myös filtteri.

Ossinmopo sanoi:Motorrad 7 numerossa öljyvertailua. Saksassa tehty testi joten Tokmannista ostettua Teboilia ei löydy.
Kolme Castrolia, ELF, ENI, HEM, JMC, kaksi Motulia, Performance, Procycle, Racing Dynamics, Rowe, Shell.
Kiinnostuneet varmaan saavat ko.numeron lainattua/ostettua.